Vajon majd az egyre növekvő plusz egységek eltartásához milyen pofát fognak vágni. Az a 2 milliárd várhatóan csak a kezdett lesz.
Az ukrán topikból idézve hogy a mélységes elmés ukik a teljes keleti ukrán orosz vasúti közlekedést meg akarják szüntetni. Ha ez megtörténne akkor nyugat európa csak a lengyelekken keresztül tudná a vasúti árúszállítást lebonyolítanni. Északi áramlatt 2. Mivel fognak kezdeni a polákok? Ha kész lesz. Természetesen usa nyomásra szankciókkal. Lengyel vasúti vonal boritélkolhatóan kilőve. Vagy korlátozva lesz. Egyébként van még opció. A déli balkáni útvonal. Budapest-Isztambul. (Milyen jó hogy ép most akarják rendbevágni a Budapest-Belgrád vonalat). Ráadásul ott van még a Horvátoknál a tengeri megújított terminál is. Tehát innét Budapestről két (3) irányba is mehetne.
A gond hogy a Törököknél kellene egy új modern pálya egészen a Kaukázusig. Addig maradhat a Horvátországi vasúti/tengeri terminál plusz Bulgária egy új terminálal. (Rögtön az új selyemút ugrik be. Ugye

Gondolom nem kell ecsetelni hogy ha a lengyelek tényleg lesznek akkora ba...ok hogy szintén lezárják a vasúti (közúti kamion) vagy korlátozzák egy szankció esetén az árúforgalmat hogy ez ránk nézve mekkora lehetőség lenne. Amit ha kihagynánk ............
Ha viszont rácsapunk akkor viszont boritélkolható hogy melyik tömbhöz köteleztük el magunkat. Vagy igen jelentős részben.
Bagoly el kell ismerni néha meglepő dolgokat húhogsz