Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
"Rittenhouse-túlélő"
"aggódott a tizenéves biztonsága miatt"
Fa@a egy rideg valami lett.https://www.moonofalabama.org/2021/11/on-testing-steel.html#more
A lényeg a haditengerészet által előírt ~ -73,6 °C helyett magasabb hőmérsékleten végezték a teszteket a minek a teszt végeredménye a felső kép az alsón meg a valóság.
Fa@a egy rideg valami lett.
Valaki ezért fizetett?
Vízvonal felett lehet ilyen extrém hőterhelés.Hat, -70 fok ritkan van vizben, nem tudom, mennyiben lett "rideg", erted.
Ez suboknak volt valamilyen eleme, nem kulso.Vízvonal felett lehet ilyen extrém hőterhelés.
Csak nézz után a francia Mistral-oknak. Volt gond az üzemanyag ellátással ott is a sarkvidéki környezetben.
Ugye az üzemanyag a hajó külső részén volt, nagyon lehült....
( Itt jön be az hogy ki,milyen eszközt tervez hová, és mire.)
Le van írva a cikkben, hogy a nő is 30 éven át úgy vélte, a -70 fokon elvégzendő ütőmunka teszt az egy "hülyeség". Ezért nem is végezte el.Hat, -70 fok ritkan van vizben, nem tudom, mennyiben lett "rideg", erted.
Ez is valami kvótanő volt.Le van írva a cikkben, hogy a nő is 30 éven át úgy vélte, a -70 fokon elvégzendő ütőmunka teszt az egy "hülyeség". Ezért nem is végezte el.
Merthogy nincs -70 fok a vízben, így nyilván marhaság lehet csak.
Csakhogy neki fogalma sem volt arról ezek szerint, hogy a Navy a -70 fokos, folyékony nitrogénes ütőmunka kereszt-referencia tesztet azért írja elő, hogy kiderüljön, hogy az adott ötvözet az térközepes-köbös, vagy lapközepes-köbös rácsszerkezetű.
Ha az előbbi, akkor a hőmérséklet csökkenésével a ridegtörési hajlama meredeken megnő, mert az anyag intenzíven elridegedik. Az ilyen fémből épített tengeralattjárók a hideg vízben (hiába vagyunk nulla fok felett, ha folyamatosan fagyos vízben úszik a szerkezet) a merüléssel megnövekedett szerkezeti terhelésre hirtelen megváltozó szilrádsági tulajdonságokkal reagálnak. Magyarán, hideg, sarkköri vizekben a nyomás növekedésével nem egyenletes lesz a deformáció, hanem robbanásszerűen roppanhat össze az egész. Váratlanul.
Ha viszont lapközepes-köbös, akkor a szilárdásgi mutatói a hőmérséklet csökkenésével sem változnak meg érdemben, szimplán addig bírják a nyomásnövekedést, amíg azt a szilárdsági mutatóik engedik.
Magyarán, a maximális merülési mélység tekintetében jóformán a nyomás lesz az egyetlen faktor és nem rondít bele a képbe a hőmérséklet.
Nagyon nem mindegy.