És meg csak ma indul a suli.
A lopnak mellé jött a dugó, de míg az egyik egy ellenzéki fogalomzavar Csekk Katka képében (azt mondd rá a másikra amit te csinálsz), a dugó nem az, mert ténylegesen látható. Persze lehet az M0s hidat a kormányra tolni, ha mar dugó, de az Strabag termék, ami ellenzéki nem értettünk hozzá kategória, nem pedig kormànypárti. Viszont ami most van, full ellenzéki dugó, a legnagyobb szaGértelemmel.
Otthon-meló:
BKV: csúcsidőben 1 óra, nem csúcsidőben 45 perc
Autó: 15 perc (másik útvonal)
Gyalog: 30 perc
99%-ban gyalog járok be. a gáz csak akkor van, ha ordenáré meleg/hideg/eső van, mert azért csini ruhát szétizzadni, szarráázni és utána 8-10 órát bent ülni.
Vicc, meló után BKVznék haza, 3-4 villamosra nem férek föl! Köszi.
Cicamica olyan jó, hogy te mindenki életét is ismered. Próbálj meg vidékről bejárni.
1, nem mindenki vasút/autóbusz pu mellett lakik, ha odáig el kell autózni letenni, fizetni, nem vicc. el lehet bicózni, de mire haza mész a bicó nem lesz ott.
2, Ha úgy döntesz felautózol, a város szélén le kellene tenni a kocsit csak nincs hová. Nincs hely, nincs onnan mivel bemenni ráadásul ha sikerül is csengeted a parkolásért a pénzt.
Hidd el kurva vicces, hogy havi 40 000 a benzin + 10 000 a BKV és 40 000 a parkolóbérlet.
A legszebb, ha mondjuk úgy döntesz, hogy meló után megveszel ezt+azt és utána azt vissza viszed az autódhoz kézben, bkvzva, mert mire haza érsz vidékre ott minden bezár.
Tudom, mindenki költözzön a belvárosba, bicózzon vagy erollerezzen. Vagy csak dögöljön meg.
Mondjuk 500m-re kiteszi a gyereket, aztán megy tovább 5-10-15 km-re a munkahelyére? Fél óra alatt hány kocsi halad ott át azzal a szörnyen bedugult áteresztő képességgel? Mennyi különbséget jelentene az az 100 autó? (~percenként 3 teszi ki a lurkót fél órán át)
A közlekedésre, majd a megfelelő topikban. Most csak a többire.
1. Többek között azért sem szavaztam Karácsonyra, mert pont ezt ígérte, és nem adott hozzá használható koncepciót. De azt számon kérni egy politikuson, hogy betartja az ígéreteit enyhén szólva faszság.
2. Most, hogy KariGeri a polgi, hirtelen minden jobbos lövészároklakónak feltűnt, hogy jééé a Fővárosban gondok vannak. Jéé hát már évek óta szarok a Fővárosi idősekotthonai, Karigerimonnyonle, Jé romlik a közbiztonság, igaz a nyugati aluljáró, blaha, vagy épp az Őrs se tegnap, hanem évek évtizedek óta lepratelep, de megint csak, eddig ez nem vót gond. Hát dehogynem.
3. Az exSZDSZ-es első ciklusa is már csak azért tűnt jónak, mert a volt párttársa után egy halmozottan elmebeteg értelmi fogyatékos ork is fényéveket ugrott volna előre. De a lényegi dolgokhoz (bulinegyed (megjegyzem ehhez KariGeri hozzá próbál nyúlni), hajléktalanok, a város deklarált túrisztikai célja, hogy idevonza a bebaszni vágyó angol turistákat, tömegközlekedés (Vitézy próbálkozott, elkezdett kialakítani valami ha nem is 21.sz-i, de legalább 20. század végi rendszert, de aztán saját kérésére elköltözött Vlagyivosztokba, azazhogy kibaszták mint macskát egészségügyi sétára) mind mind maradt, vagy csúszott lefelé. Ahogy a mostanra súlyos lakhatási válságot okozó skanzen a városból szemlélet is megmaradt, illetve a felújítás úgy a jó, ha az Üllői utat akarjuk újítani, az egészet zárjuk le, ha a Fonódót akkor végig pótlóbusz, me az úgy jó szemléletet is remekül hozták továbbra is. Az eredmény nyaranta a mostaninál is nagyobb káosz. Csak akkor minden szép volt jó volt, éljen a párt és a szovjetunió. Hát nagyon nem.
4. Azt, hogy az országban mindent leszarnak, ami nem Budapest, nem Karigeri hibája, ne verjük már rá azt is, hogy Kemencéről Szobra 2 óránként megy egy zsákfalujárat(értsd, a jármű minden egyes zsákfaluba bemegy, ami Szob és Kemence között található), az is csak este 6-ig... Ami azt illeti itt is Vitézy vetette föl, hogy esetleg talán lehetne agglomerációs közlekedést is fejleszteni. De ezzel ugye nem is próbálkozunk.
5. A világ negyedik legelhízottabb népeként
https://index.hu/techtud/2019/05/16/ujabb_magyar_siker_elsok_vagyunk_az_eu-ban_elhizasban/ legalábbis években és milliárdokban lenne mérhető, ha az autózást korlátoznánk, és a sok elhízott autó a segg alatt idióta napi 500 m-ert sétálna a buszmegállóhoz. Jó tudom, de hisz az 1,5 km... Megjegyzem még Kelet-Európa is a forgalomkorlátozás, tömegközlekedés fejlesztés irányába mozdult el, lassan csak nálunk maradt az autó státuszszimbólum. De mert nagy szavazóréteg körbenyalják a seggüket.
6. A megódjukokosba, minektanulni posztkádári embertípus tobzódása közben jelenlegi pártunk és kormányunk nem is próbálja meglépni azokat az átalakításokat, amik ahhoz kellenének, hogy tovább tudjunk lendülni, de legalább mindig van kire mutogatni.
Folyt köv