Hát én 2,5-nél de leginkább kettőnél többet nem számolnék a helyükben többet, de isten lássa lelkemet remélem bejön nekik.
Még mindig nem tudjuk mi lesz. Akkor lélegezhetünk majd kicsit fel, ha a nyugati vásárló ismét elkezdi cserélni az autóját és fogyasztani kezd. Na akkor a mi iparunk is elkezd belelendülni.
Az autóiparból indulok ki. Mert azokat a kocsikat, amiket az elmúlt 2 évben nem cseréltek le, mint 2008-ban, 2009-ben, azokat le fogják cserélni. Ugyan ez volt akkor is, csak kicsit rövidebb ideig.
Aztán elkezdték az idősödő, náluk ez mondjuk 7-10 év, kocsikat cserélni, roham tempóban, ahogy ráéreztek hogy vége a válságnak és túlélték.
Most is ez lesz, mert azok a kocsik nem lesznek fiatalabbak. Kérdés, a kínai export kocsik mennyit vesznek le a piacból. Valamennyit biztosan, de a minőségi autó még mindig európai, dél koreai és Japán lesz, szerintem.
Bár semmi nem biztos, de én bízom benne.
Akkor megmenekülünk, bár a kormányon ez nem fog segíteni, mert 2026 után lesz ennek érzékelhető gdp eredménye.