[BIZTPOL] Szíriai helyzet

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

kacsacsor

Well-Known Member
2015. március 15.
16 769
22 777
113
Az idlibi kiképzőtábor lebombázásában (B-52) elszenvedett Nuszra veszteség valószínűleg a legnagyobb, ami egyetlen légitámadásban történt.
C2pwYfEWEAAqT9x.jpg:large
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 301
113
Ezek ellen vannak azok a furcsa antennás orosz járművek. Amelyikeknek olyan antennái vannak, mint a villanyoszlopokon a szigetelők.
Ez ellen sajnos pont nem mert ez vezetékes megszereles... én rgyzs re szavazok ha már megszerelt hk akna. És akkor nem kellettek volna azok a bazi nagy elem eggyesitok... szetencsere kis ellenallasu tbk tyukbel nincs nekik. De amúgy szerintem rgyzs se mert mindig az elektromos gyujtast alkalmazzák.
 
  • Tetszik
Reactions: karpatalja

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 687
26 965
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 687
26 965
113
C2tGOxiXgAIpte3.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
17 102
29 814
113
A bitumenes téglatechnológiát egyedülálló módon a románok alkalmazták a bukaresti metróépítéskor, amikor párhuzamosan a folyó alá építették azt és semmilyen modern technológia nem állt rendelkezésükre a kihíváshoz, de külföldit nagyon nem használhattak, mert a géniusz ragaszkodott a román leleményhez. Így lett a bukaresti metrónak ez a vonala egy évezredes technológiával épült klasszikus téglaalagút, ahol a téglák közti kötőanyag valamilyen gyantás ragacs.
 
  • Tetszik
Reactions: krisss and jani22

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 678
14 641
113
A bitumenes téglatechnológiát egyedülálló módon a románok alkalmazták a bukaresti metróépítéskor, amikor párhuzamosan a folyó alá építették azt és semmilyen modern technológia nem állt rendelkezésükre a kihíváshoz, de külföldit nagyon nem használhattak, mert a géniusz ragaszkodott a román leleményhez. Így lett a bukaresti metrónak ez a vonala egy évezredes technológiával épült klasszikus téglaalagút, ahol a téglák közti kötőanyag valamilyen gyantás ragacs.
Ott is van természetes bitumenforrás. Eredetileg onnan származik az aszfaltutak alapanyaga.