Boeing B-52 Stratofortress

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

KoviUbi

Well-Known Member
2016. szeptember 1.
915
2 547
93
Ez de király lehet élőben... És hát a B-52-ket ismerve ezek még 50 évig velünk lesznek, hátha lesz egyszer mázlim :D
Amúgy nem is tudtam, hogy egyszerre lehet indítani a hajtóműveket.
 
  • Tetszik
Reactions: misinator and emel

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
11 926
6 295
113



 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 676
22 992
113
Aki hallott már B-52-est, az tudja, hogy még felszálló rezsimen sem kimondottan zajos, Fütyül-sípol össze-vissza, de nem szól kimondottan nagyot.
Hanem ez nem volt mindig így. Az Öböl Háború után kivont B-52G után már csak a TF33-as turbofanokkal szerelt B-52H-k maradtak, meg a kvázi-közelmúltig a kizárólag a NASA állományában operáló NB-52B. Nos ez utóbbi a B-52G alváltozatig bezárólag használt vízbefecskendezéses J-57-es, egyáramú zajgenerátort használta. Hogy mekkora hanegrővel, arról itt van egy 2000-bena pálya mellöl készült videó:


Egyetlen mentsége, hogy kíséri egy másik gép is, de az messze nem felszálló teljesítményen.
 

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
30 158
35 146
113
A gépágyú radarja azon a hullámhossz tartományban működik, mint a légvédelmi rendszerek tűzvezető radarjai. Mivel a B-52 nem manőverezik és a HARM hátulról jött a relatív sebességdifi kicsi volt és képes volt eltalálni. Gondolom előre akarta loftolni a B-52 kísérete a HARM meg a közeli célra állt rá vagy hibásan fogta be a célt az indításkor a gép.
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
4 744
3 854
113
A gépágyú radarja azon a hullámhossz tartományban működik, mint a légvédelmi rendszerek tűzvezető radarjai. Mivel a B-52 nem manőverezik és a HARM hátulról jött a relatív sebességdifi kicsi volt és képes volt eltalálni. Gondolom előre akarta loftolni a B-52 kísérete a HARM meg a közeli célra állt rá vagy hibásan fogta be a célt az indításkor a gép.

Szuper!