Szittya88-ra reagalva:
S mindenfele integracios aprosagot leszamitva (adatbusz illesztese a kijelzonek, valos ideju programozas, teszteles, egy kis reverse-engineering mindazon komponensek kapcsan aminek az oroszok nem adtak ki specifikacioit es dokumentaciojat meg mindig belefuthatsz abba, hogy a radarelnyelo festek zavarja az IFF-t, vagy magat a radart...
Ezen tul nem oldottad meg a sarkany korroziojat es nagyjavitasat. Nem oldottad meg, hogy a 29 bizony 2 hajtomuves, nem epp a szereny etvagyarol es alacsony karbantartasi koltsegerol hires.
Tovabba apro kerdes a gyartoi tamogatas ezekre a gepekre. Mert hogy az oroszok mar csak hivatalbol sem piszkalnak meg bottal se, mi meg nem tudunk RD33asokat gyartani es rendesen nagyjavitani.
Ezen kivul a Kfir arra amire a bolgaroknak kell iszonyu olcso. Ugyanolyan rendeszeti feladatra lennenek, mint a mi Gripenjeink.
S mindenfele integracios aprosagot leszamitva (adatbusz illesztese a kijelzonek, valos ideju programozas, teszteles, egy kis reverse-engineering mindazon komponensek kapcsan aminek az oroszok nem adtak ki specifikacioit es dokumentaciojat meg mindig belefuthatsz abba, hogy a radarelnyelo festek zavarja az IFF-t, vagy magat a radart...
Ezen tul nem oldottad meg a sarkany korroziojat es nagyjavitasat. Nem oldottad meg, hogy a 29 bizony 2 hajtomuves, nem epp a szereny etvagyarol es alacsony karbantartasi koltsegerol hires.
Tovabba apro kerdes a gyartoi tamogatas ezekre a gepekre. Mert hogy az oroszok mar csak hivatalbol sem piszkalnak meg bottal se, mi meg nem tudunk RD33asokat gyartani es rendesen nagyjavitani.
Ezen kivul a Kfir arra amire a bolgaroknak kell iszonyu olcso. Ugyanolyan rendeszeti feladatra lennenek, mint a mi Gripenjeink.