C-17 Globemaster III (McDonnell Douglas / Boeing, USA)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 568
26 470
113
Kanada. Valamilyen rövid futópályára kell mennie, szabó centivel mérik ki. Most lehet tesztelni a képességeket.

Nagyon klassz gép lehet.

DdAXVpDW4AALFmi.jpg:large



Szerk.

Bővebben:

 
  • Tetszik
Reactions: wolfram and fip7

luperator

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
1 061
1 669
113

Abrams szállítás (azt aztán kikötötték rendesen, bár 70 tonna az 70 tonna), Humvee deszantolás és légi utántöltés a videóban. Fantasztikus gép.
 
M

molnibalage

Guest
Néhány hitetlen Musztafának.
https://www.google.hu/url?sa=t&rct=...e%20C-17.pdf&usg=AOvVaw0uEOYul8K0eQyxBvcFupOa

Thus, for a range of 2,400 nautical miles, a 157,000-pound payload replaced 160,000 pounds, and 169,000 pounds became the new maximum payload instead of 172,200 pounds. The C-17’s cruise speed slowed a fraction to .74 Mach. The new small, austere airfield takeoff distance increased 200 feet to 3,000 feet

Tehát így lesz az alig 1 km-es pályából hosszabb az a teljes, mert kérem meg is köll állni.
Persze ez is trehányan fogalmaz, de az elején az, hogy honnan indultak az is ottan van.

Beginning its test program a year later, Boeing adapted more to evolving requirements. Testing Boeing’s YC-14 included: load testing howitzers and the AN-1G attack helicopter, heavy equipment airdrops up to 20,000 pounds, STOL landings that exceeded the requirements, a maximum gross take off weight of 213,000 pounds, ground loading the Army’s M60A main battle tank (109,000 pounds), semiprepared soft field runways with a combat offload of a 10,000-pound pallet, and aerial refuelings. The YC-14 with a gross weight of 160,000 pounds achieved a STOL stopping distance of just over 800 feet using thrust reversers at reverse idle.

 
  • Tetszik
Reactions: arcas and wolfram

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 828
4 126
113
Néhány hitetlen Musztafának.
https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjO9eGSz9zhAhXMcJoKHTGMD-oQFjAAegQIAhAC&url=https://www.amc.af.mil/Portals/12/documents/Globemaster%20III,%20Acquiring%20the%20C-17.pdf&usg=AOvVaw0uEOYul8K0eQyxBvcFupOa

Thus, for a range of 2,400 nautical miles, a 157,000-pound payload replaced 160,000 pounds, and 169,000 pounds became the new maximum payload instead of 172,200 pounds. The C-17’s cruise speed slowed a fraction to .74 Mach. The new small, austere airfield takeoff distance increased 200 feet to 3,000 feet

Tehát így lesz az alig 1 km-es pályából hosszabb az a teljes, mert kérem meg is köll állni.
Persze ez is trehányan fogalmaz, de az elején az, hogy honnan indultak az is ottan van.

Beginning its test program a year later, Boeing adapted more to evolving requirements. Testing Boeing’s YC-14 included: load testing howitzers and the AN-1G attack helicopter, heavy equipment airdrops up to 20,000 pounds, STOL landings that exceeded the requirements, a maximum gross take off weight of 213,000 pounds, ground loading the Army’s M60A main battle tank (109,000 pounds), semiprepared soft field runways with a combat offload of a 10,000-pound pallet, and aerial refuelings. The YC-14 with a gross weight of 160,000 pounds achieved a STOL stopping distance of just over 800 feet using thrust reversers at reverse idle.

Többek között én is ebből "dolgozok".
Azért ez se maradjon ki: The C-17 would land on a small, austere airfield of less than 3,000 feet with a 172,200-pound payload and take off again with a 70,000-pound load.
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 795
47 067
113
Van képem, de sajna ahogy írtad, "minősített infó" (ne kérdezd miért).
Visszatérve a gondolatmenetedhez, a gép üres állapotáról beszélek és nem is a futóműveiről - olvasd vissza mit írtam légy oly kedves - mert én vágom mire akartál reflektálni, de én teljesen másról írtam ;)
Erre gondoltál?