Nem bírnának ki 2-3 hetet speciális csomagolás nélkül a tengeri levegőn?
Biztos "kibírnának", csak a párás levegő mindenhova bejut, és ki tudja, a gép melyik és hány eldugott zugában kezd lerakódni egy pár csepp sós víz, aztán mikor veszik észre az ebből kiinduló korróziót?! Persze ki lehet ezt csiszolni, és újrafesteni a felületet, de ott az anyagvastagság már lecsökkent, és vele a szilárdság is, ami bizonyos határon túl megengedhetetlen, ekkor tehát az adott alkatrészt kötelezően cserélni kell!! Irány a javítóhangár, új alkatrész, csavar, szegecs rendel, gép szétszerel, ha főtartóelem, akkor gépet megemelni, beszintezni, rögzíteni elmozdulás ellen - tehát más munkát ekkor nem lehet rajta végezni - szegecsek lefúrva, régi cucc ki, új beillesztése, furatozás, szegecselés, csavarozás, rögzítések, felületvédelem, stb., és ezt nem 3-dolláros órabérű szakemberek végzik ott sem. Szóval nem olcsó, de legalább drága mulatság, az adott gép erre az időre soron kívül és ugye tervezhetetlenül kiesik a rendszerből, a Galaxy-val meg úgyis rendszeresen repültetni kell a személyzetet, hogy meglegyen az állandó kiképzettségi szint (ha egy géppel nem repül a személyzete, egy év múlva az még mindig repülőgép - ha a megfelelő karbantartásokat elvégezték - , a személyzet viszont csak egy lejárt jogosítású csapat, oktatópilótával újra kell repülniük és letenni egy sor vizsgát mielőtt újra önállóan repülhetnek) . Szóval ki van az ott számolva, mi az olcsó és a drága megoldás...
ML