1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Civil repüléssel kapcsolatos témák

Diskurzus a(z) 'Kantin' témában - molnibalage által indítva @ 2019. január 24..

  1. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  2. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  3. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

  4. rudi

    rudi Well-Known Member

    GE90 hajtómű karbantartó üzem Anglia - Wales
    Amikor ráadják a full teljesítményt abba beleremeg a tesztcella...
     
    molnibalage likes this.
  5. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A 23. perc után, aki nem akarja az egész videót végignézni.
     
  6. Hpasp

    Hpasp Well-Known Member

    A korábbi sajnálatos Tu-22M balesethez képest, imhol egy ténylegesen ILS CAT3 viszonyok melletti leszállás...
    ... ahol a látótávolság a bombázó balesethez képest a töredéke.

    (100m magasról indul a videó)
    :eek:
     
    zeal, fishbed, Tcat and 4 others like this.
  7. Phoenix

    Phoenix Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    És itt nincs hó, hanem "jobban elüt" a ködtől a föld színe, mégis milyen későn bukkan ki a ködből.
     
    fishbed, Tcat and fip7 like this.
  8. Hpasp

    Hpasp Well-Known Member

    Jó kis olasz tejfölszerű gyalogköd.

    (300m magasból indul a videó...
    ... jó hogy nem tévedtek el utána a taxizás közben )
    :eek:
     
    Littlejohn, fishbed and molnibalage like this.
  9. gacsat

    gacsat Well-Known Member

  10. Tcat

    Tcat Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  11. emel

    emel Well-Known Member

    Itt az a sokkal nagyobb kérdés, hogy melyik fél kezdeményezte ezeket a tárgyalásokat?!! Tartok tőle hogy nem a gyártó cég képtelen a megrendelést teljesíteni (az óriási égés és presztízsveszteség lenne!!), hanem a megrendelő jött rá, hogy ennyi óriásgépet nem tud gazdaságosan kihasználni.
     
  12. formosa1

    formosa1 Active Member

    Az a gond, hogy nehéz megtölteni, így már csak az Emiratesnek kell az A380-as. - De egyedül nem vesznek annyit, hogy megérje fenntartani a gyártósort... :(
     
  13. deze75

    deze75 Well-Known Member

    Repült már valaki 350-n?....fain?
    Angelsoul ...te melyiket szereted a legjobban repülni?:)
     
  14. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  15. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  16. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  17. angelsoul

    angelsoul Well-Known Member

    Wow, van ilyen topic?!!?

    Hát mindig azt, amit éppen repülök :D
    A 350-esnél talán a legnagyobb érzés a letétel lehet, (RA valami 20 méter körül van asszem?), annál kis túlzással azon a magaságon van touchdown, amikor Cessnával még csak a nagy fékszárnyat teszed ki a finalen :D:D

    Akkor egy videó, ami megmutatja, miért imádom ezt:
     
  18. deze75

    deze75 Well-Known Member

    Köszönöm!

    “Gépészkedett” a dő pájlót.

    Nekem ez

     
    Last edited by a moderator: 2019. február 9.
  19. Tcat

    Tcat Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Meghatározó típusnak van ma évfordulója:

     
    fishbed, formosa1 and molnibalage like this.
  20. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    1959. KLM légi utaskísérő mutatja a "sarki kényszerleszállás-csomag" tartalmát: a polárdzsekit és a jegesmedvék ellen használható AR-10 puskát. Elsősorban az Atlanti-óceán fölött repülő járatok közelítették meg az északi sarkot és így fennállt a veszélye egy ottani szerencsétlenségnek, amikor jól jöhetett a rendszeresített felszerelés. (Ritkán Látható Történelem blogról.)

    [​IMG]
     
    jani22, fishbed and superjet100 like this.

Ezen oldal megosztása