Civil repüléssel kapcsolatos témák

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

rudi

Well-Known Member
2015. november 30.
7 128
14 701
113
GE90 hajtómű karbantartó üzem Anglia - Wales
Amikor ráadják a full teljesítményt abba beleremeg a tesztcella...
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage

Hpasp

Well-Known Member
2018. január 28.
4 572
21 353
113
A korábbi sajnálatos Tu-22M balesethez képest, imhol egy ténylegesen ILS CAT3 viszonyok melletti leszállás...
... ahol a látótávolság a bombázó balesethez képest a töredéke.

(100m magasról indul a videó)
:eek:
 

Phoenix

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2009. április 27.
467
318
63
A korábbi sajnálatos Tu-22M balesethez képest, imhol egy ténylegesen ILS CAT3 viszonyok melletti leszállás...
... ahol a látótávolság a bombázó balesethez képest a töredéke.

(100m magasról indul a videó)
:eek:

És itt nincs hó, hanem "jobban elüt" a ködtől a föld színe, mégis milyen későn bukkan ki a ködből.
 

emel

Well-Known Member
2013. február 11.
9 080
15 005
113

deze75

Well-Known Member
2010. április 25.
741
1 296
93
Repült már valaki 350-n?....fain?
Angelsoul ...te melyiket szereted a legjobban repülni?:)
 

angelsoul

Well-Known Member
2016. február 13.
1 803
5 190
113
Wow, van ilyen topic?!!?

Repült már valaki 350-n?....fain?
Angelsoul ...te melyiket szereted a legjobban repülni?:)

Hát mindig azt, amit éppen repülök :D
A 350-esnél talán a legnagyobb érzés a letétel lehet, (RA valami 20 méter körül van asszem?), annál kis túlzással azon a magaságon van touchdown, amikor Cessnával még csak a nagy fékszárnyat teszed ki a finalen :D:D

Akkor egy videó, ami megmutatja, miért imádom ezt:
 

deze75

Well-Known Member
2010. április 25.
741
1 296
93
Wow, van ilyen topic?!!?

Hát mindig azt, amit éppen repülök :D
A 350-esnél talán a legnagyobb érzés a letétel lehet, (RA valami 20 méter körül van asszem?), annál kis túlzással azon a magaságon van touchdown, amikor Cessnával még csak a nagy fékszárnyat teszed ki a finalen :D:D

Akkor egy videó, ami megmutatja, miért imádom ezt:

Köszönöm!

“Gépészkedett” a dő pájlót.

Nekem ez

 
Last edited by a moderator:

molnibalage

Well-Known Member
2010. április 18.
37 676
51 403
113
1959. KLM légi utaskísérő mutatja a "sarki kényszerleszállás-csomag" tartalmát: a polárdzsekit és a jegesmedvék ellen használható AR-10 puskát. Elsősorban az Atlanti-óceán fölött repülő járatok közelítették meg az északi sarkot és így fennállt a veszélye egy ottani szerencsétlenségnek, amikor jól jöhetett a rendszeresített felszerelés. (Ritkán Látható Történelem blogról.)