1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Csengdu J-10

Diskurzus a(z) '4/4+/4.5 generációs vadászbombázók' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. koppany

    koppany Well-Known Member

    Komoly zavar van a fejedben, olvasd el az első hozzáoszlást és légyszíves ne baromságokat, önálló fejlesztésről volt szó.
     
  2. fip7

    fip7 Well-Known Member

  3. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Valamiért vadászgépekbe való hajtóművekre gondolltam...
     
    endre and formosa1 like this.
  4. fip7

    fip7 Well-Known Member

    Mackensen

    Az elmúlt 30 évben nem fejlesztettek ki új vadász gépet, szóval így abba való új hajtóművet sem.
    A Szu-27 n+1-ek evolúciós fejlesztések így a hajtóműveik is.
    A Szu-57 meg ugyan úgy nincs még kész, mint a hajtóműve.
     
    formosa1 likes this.
  5. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Addig is még egy látványos kép.

    Én csak annyit mondtam, hogy a kínaiak fejlesztés terén nagyobb tempót diktálnak mint az oroszok. Nem azt, hogy előrébb lennének.
     
    endre, zsolti and emel like this.
  6. fip7

    fip7 Well-Known Member

    Mackensen

    Azt te is tudod, hogyha van 60 év lemaradásod abból 40-et könnyebb behozni, mint a maradék 20-at. Csak akkor van kivétel ha kívülről segítséget kapsz, de szerencsére itt még nem tartunk.
     
    zsolti likes this.
  7. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Közben halad a sorozatgyártás. Valahol minha hír lett volna, hov az első gépeket elkezdték lecserélni.
     
    endre and zsolti like this.
  8. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Az FCAS hajtóműve teljesen új lesz, és elvileg (olyan emlékeim vannak) a fő elemeket a Safran fejleszti.
    Biztos vagyok benne, hogy a franciák maguk is meg tudnák oldani a fejlesztést (ahogy a M88-nál is megoldották) de az MTU bevonása mindenképpen elkerülhetetlen volt, mert csak kooperációban kell annak a "nyomorult" gépnek elkészülnie...;)
    Ezzel legkevésbé sem akarom lebecsülni a MTU-t, csak egyszerűen ezek a piaci realitások.
     
  9. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

  10. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Szép csupaszon, WS-10B hajtóművel.

     
    endre and fishbed like this.
  11. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Pont 22 éve volt az első repülése. :)

     
    endre and fishbed like this.
  12. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Itt nagyobb változatban
    [​IMG]
     
  13. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

    Itt pedig firkamentesen:)
    [​IMG]
     
    endre, Python, Rotten878 and 6 others like this.
  14. Roni

    Roni Well-Known Member

    J-10C
    [​IMG]
     
    fip7 likes this.
  15. Roni

    Roni Well-Known Member

    J-10C
    [​IMG]
     
    endre, fip7, Python and 3 others like this.
  16. Roni

    Roni Well-Known Member

    J-10B
    PL-12 valamelyik változattal
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    endre likes this.
  17. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Gyakorló változattal, mivel kék :D
     
    endre, Python and Roni like this.
  18. Roni

    Roni Well-Known Member

    J-10C
    TGP ,LGB , PL-10,
    [​IMG]
     
    Python and emel like this.
  19. Roni

    Roni Well-Known Member

    Ha ezek WS-10B-vel repülnek akkor a j-20 WS-10G-vel ? Egyedül az vektorálható + nagyobb a teljesítménye is
    J-10C with WS-10B engine
    [​IMG]
     
  20. Roni

    Roni Well-Known Member

    Ezt mi alapján állítják?
    There would be a new variant of J-10?
    Interesting...
    [​IMG]

    Irják azt is hogy lehet jön a j-10D

    Read on some Chinese page. News are circulating about new version of J10 after J10C.
    Can be it J10D once rumored as semi sealth with sealth coating and EW improvement to have less RCS

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     

Ezen oldal megosztása