Nem csak neked. Az A változat is kecses és mutatós volt, ez a C viszont nagyon gyönyörű! A Szu-27 kishúgaAmúgy csak nekem tetszik nagyon ez a gépcsalád?
Olyan mint egy szteroidos F-16.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem csak neked. Az A változat is kecses és mutatós volt, ez a C viszont nagyon gyönyörű! A Szu-27 kishúgaAmúgy csak nekem tetszik nagyon ez a gépcsalád?
Olyan mint egy szteroidos F-16.
Hát... ízlések és pofonok, de ez a gép bűn randa! Ehhez képest egy A-10 -es egy orgazmikus szépség brrrrAmúgy csak nekem tetszik nagyon ez a gépcsalád?
Olyan mint egy szteroidos F-16.
Sorozatgyártású J-10C hazai hajtóművel. Ez megmagyarázza, hogy miért nincs több orosz hajtóműrendelés.
Nehéz vitázni ezzel a kijelentéssel, míg a kínai gépek jórészén orosz hajtómű van. Viszont annyit finomítanék a dolgon, hogy az oroszok nem nagyon haladtak előre a 20 évvel ezelőtti szintjükről.Pont a napokban olvastam,hogy a kínai hajtóműgyártó igazgatója szerint 20 évvel vannak lemaradva az oroszok meg az amerikaiak mögött.
Ez így nem igaz, kicsit olvas átunna.Nehéz vitázni ezzel a kijelentéssel, míg a kínai gépek jórészén orosz hajtómű van. Viszont annyit finomítanék a dolgon, hogy az oroszok nem nagyon haladtak előre a 20 évvel ezelőtti szintjükről.
Ok, milyen új hatjómű került rendszeresítésre, amit 20 évnél korábbi időszakban fejlesztettek ki (2000 után)?Ez így nem igaz, kicsit olvas átunna.
Teljesen vadonat új talán csak a PS-90. De azért ne csúsztassunk, szerinted a Szu-35-ösökben és Szu-57-esekben döbörgő 117Sz semmivel nem tud többet, nem megbízhatóbb, nagyobb teljesítményű, élettartamú, mint a 20 évvel ezelőtti Al-31-esek? Mert ha ennyire szigorúan nézzük a dolgot, a kínai hajtóművek sem új fejlesztések, valamelyik amerikai típus módosított, kínai változatai.Ok, milyen új hatjómű került rendszeresítésre, amit 20 évnél korábbi időszakban fejlesztettek ki (2000 után)?
Lehet, hogy van, csak kapásból nem jut eszembe.
Tényleg kíváncsi vagyok.
Nehéz vitázni ezzel a kijelentéssel, míg a kínai gépek jórészén orosz hajtómű van. Viszont annyit finomítanék a dolgon, hogy az oroszok nem nagyon haladtak előre a 20 évvel ezelőtti szintjükről.
Teljesen vadonat új talán csak a PS-90. De azért ne csúsztassunk, szerinted a Szu-35-ösökben és Szu-57-esekben döbörgő 117Sz semmivel nem tud többet, nem megbízhatóbb, nagyobb teljesítményű, élettartamú, mint a 20 évvel ezelőtti Al-31-esek? Mert ha ennyire szigorúan nézzük a dolgot, a kínai hajtóművek sem új fejlesztések, valamelyik amerikai típus módosított, kínai változatai.
Még nincs szolgálatban, 4-5 év biztos kell még neki, hogy befejezzék a tesztelését.30-as hajtómű?
Teljesen vadonat új talán csak a PS-90. De azért ne csúsztassunk, szerinted a Szu-35-ösökben és Szu-57-esekben döbörgő 117Sz semmivel nem tud többet, nem megbízhatóbb, nagyobb teljesítményű, élettartamú, mint a 20 évvel ezelőtti Al-31-esek? Mert ha ennyire szigorúan nézzük a dolgot, a kínai hajtóművek sem új fejlesztések, valamelyik amerikai típus módosított, kínai változatai.
A drogok rosszak állj le velük!Honnan szedted azt a hülyeséget,hogy nem léptek előre 20 ev alatt?
Miért halad a kínai gyorsabban? A 117Sz-t hosszú évek óta sorozatban gyártják, az új 30-as hajtómű tesztelése folyik, ami ha jól értettem, már az amerikai F135-össel van kb hasonló szinten.Új fejlesztésű hajtómű, régebbi hajtómű továbbfejlesztett változata stb. stb.
Rendben, akkor a 117Sz legyen új hatómű és akkor igazatok van 2000 után hadrendbe állt egy új hajtómű.
Itt arról volt szó, hogy a kínai hajtóműgyártás 20 éves lemaradásban van az oroszhoz viszonyítva. Részemről ez is rendben, csak annyit mondtam, hogy az orosz áll a kínai meg halad.
De akkor helyesbítek, az orosz is fejlődik, de a kínai gyorsabban.
Az alap észrevételem az, hogy az oroszok "bármekkora" mennyiségű hajtóművet (és nem csak) hajlandóak voltak eladni a kínaiaknak. A kínai katonai repipar meg szinte kizáróan az orosz hatjóművekre épült (kivétel pár hazai gép, de azok nem képviselték az élvonalat). Ezzel párhuzamosan folyt a saját hajtómű fejlesztése és ahogy kezdett egyre kiforrottabb lenni a rendszeresítése is. Ez nem történt egyik napról a másikra, hanem egy bő évtizedes folyamat eredménye ez is. Először a kétüléses J-11 szériába építették be és lényegében bő tíz évre rá kezdték beszerelni az egyhajtóműves vadászukba is, meg most a J-20-ba. Érdekes, de a J-15-el még várnak.
Most meg úgy áll a dolog, hogy nem olvasok további nagymértékű orosz hajtóműimportról, hanem a saját hajtómű kezd elterjedni.
Most ebből mit következtessek?
Ok, milyen új hatjómű került rendszeresítésre, amit 20 évnél korábbi időszakban fejlesztettek ki (2000 után)?
Lehet, hogy van, csak kapásból nem jut eszembe.
Tényleg kíváncsi vagyok.
Ha nem áll azon a szinten vehetnének 117Sz-t. Mi bajuk lenne ha még 5-10 évig orosz hajtóműveket építenének a gépeikbe?A WS-10 terjedéséből én azt a következtetést tudom levonni, hogy ez a hajtómű elért egy olyan szintet (teljesítmény, megbízhatóság, élettartam szempontból), ami megengedi, hogy sorozatban gyártsák és széria gépekben használják. Ez még nem jelenti azt, hogy ugyanazon a szinten áll, mint pl a 117Sz, vagy az F100-PW220, vagy -229.
Ok, milyen új hatjómű került rendszeresítésre, amit 20 évnél korábbi időszakban fejlesztettek ki (2000 után)?
Lehet, hogy van, csak kapásból nem jut eszembe.
Tényleg kíváncsi vagyok.