DCS World (Eagle Dynamics)

Namost ez egy nagyon idétlen fizika:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nekem is van néhány dolog DCS-ben, ami meglehetősen hihetetlen. pl. F-15C vs Szu-27 gyorsulása, különösen fegyverzettel. A Eagle szinte bármely körülmények között állva hagyja a Flankert, azért gondolom ez nem realitás.
A másik szintén egy gyorsulásos probléma: A Viggen (nem a modul, csak ami defaultba benne van a progiban) földközelbe szinte UFO-ként éri el a M1.5-öt is, minden mást lehagyva:)
 
Namost ez egy nagyon idétlen fizika:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A DCS már csak ilyen. Az MI annyira ostoba, hogy az E-3 pl. simán képes felszálláskor lezuhanni, mert hátszéllel száll fel.
Vagy taxizás közben egymásnak rohannak a gépet és a többi....
 
Nem is az a lényeg, hogy utolérte, hanem az mozgás, ahogy összeütköznek. Az egész olyan darabos, gépies.

Hát szerintem ez full marginális :D valamilyen alapon modellezi az ütközési utáni sérülést (egyébként szerintem nem teljesen szarul), aztán utána meg jó eséllyel mind2en lezuhannak. Bár csak ez lenne a legrosszabb :)
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage
a mozgás, ahogy összeütköznek. Az egész olyan darabos, gépies.
Igen, az. De mégis mit várnál el, merev test szimulációt a teljes sárkányra, a nagyobb darabok és fontosabb komponensek figyelembe vételével? Meg lehetne csinálni ha az lenne a prioritás, de ők is jól tudják, hogy amíg a közönségük túlnyomó része a grafikára nedvesedik, addig fölösleges ebbe erőforrást fektetni. Sajnos.
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage
Ez repülőgép és nem repülőgép dodgem szimulátor.
A BMS4-ben meg semmi ilyesmi nincs...
Namost egy repülőgép szimulátornak az ütközés és sérülésmodellezés is szerves része kell, hogy legyen.
Inkább, mint az, hogy a radarnak minden szoftveres hókusz-pókusz üzemmódja rendesen le van-e szimulálva.
Arra ott a SAM-szim.
Persze, valahol fontos ez is, de majd ha már az AI nem csak egy dróton rángatott robotrepülőgép lesz, nulla fizikával.
Szerintem a DCS esetében a prioritás az lenne, ha az AI is PFM módban tudna repülni, hogy a dogfight, vagy a kötelékrepülés ne csak meseszerű legyen.

Nekem a DCS-ben az sem tetszik, hogy az AI még húsz év után is ott tart, hogy veteran státusszal is, egy 1vs1 légiharcban, ha egy ideig nem kerülök hozzá közel és csak Sidewinderei vannak, akkor gondol egyet és békésen, kis sebességen elindul haza.
Teljesen életszerűtlen.
 
Namost egy repülőgép szimulátornak az ütközés és sérülésmodellezés is szerves része kell, hogy legyen.
Nem. Szerinted milyen gyakran fordul elő, hogy két repülőgép összeütközzön?
Sérülés modellezés az van. Ha ismered a DCS-t, akkor ezt láthatod. De az hogy összeütközik két gép, az totál más dolog.

Még az autószimulátorokban is röhejese modellezés van ezen a téren sokszor. Bár ott azért, mert a licenszet adók nem járulnak hozzá, hogy törjön a kocsi.
Inkább, mint az, hogy a radarnak minden szoftveres hókusz-pókusz üzemmódja rendesen le van-e szimulálva.
Pardon...? Pontosan a radar modellezés a lényeg. Az, hogy két repcsi egymásnask ütközik századrangú kérdés.
Persze, valahol fontos ez is, de majd ha már az AI nem csak egy dróton rángatott robotrepülőgép lesz, nulla fizikával.
Szerintem a DCS esetében a prioritás az lenne, ha az AI is PFM módban tudna repülni, hogy a dogfight, vagy a kötelékrepülés ne csak meseszerű legyen.
Semmilyen szim nem tudja az MI-t PFM/AFB-en mozgatni. A Falcon BMS-ben is csak a játékos által irányított gép használ AFM-t tudtommal. Az MI a régi egyszerűbb modellt használja.
Nekem a DCS-ben az sem tetszik, hogy az AI még húsz év után is ott tart, hogy veteran státusszal is, egy 1vs1 légiharcban, ha egy ideig nem kerülök hozzá közel és csak Sidewinderei vannak, akkor gondol egyet és békésen, kis sebességen elindul haza.
Teljesen életszerűtlen.
Ööööö, nem. Attól függ mi ellen és milyen létszámmal. Szerinted és BMS-sel repülva, ha modern kor van - R-77 és társai - akkor forszírozom a közelharcot egy only winderes F-16-tal egyy Szu-30 ellen? Frászt. Spuri haza.

De ettől függetlenül a DCS tényleg kőhülye.
Egy olyan nevetségesen faék bevetésen, ahol letettem kb. 2 század gl. egységet Silka és Szrelea-10-zel és mögötte egy Kub-ban az első rakéta indításra vészléoldalának mindent. Létezik külön MI parancs ennek blokkolására, de nálam az sem működött.

Én szétlőttem ezeket, erre mit csinál a vészleoldott F-16? Gépágyúzza a harckocsit.

Facepalm.
 
  • Tetszik
Reactions: blaze
Nem. Szerinted milyen gyakran fordul elő, hogy két repülőgép összeütközzön?
Nem ez a lényeg.
A lényeg, hogy az AI gépek fizikája olyan béna, hogy az ütközéskor sem mozognak életszerűen.
Továbbmegyek. Az AI gépek a DCS-ben igen gyakran spontán ütköznek.
Mert igazad van, az életben valóban nem gyakori jelenség két gép összeütközése, de a DCS-ben a még mindig totál instabil route kezelés miatt igencsak nagy az együtt mozgatott AI gépek közt az ütközés.
Amúgy jó is, hogy rávilágítottál, mert nekem nem is az ütközések lemodellezésével van bajom, hanem az AI gépek igen gyakori összeütközésével.
Kismilliószor előfordult, hogy egy bevetés azért hiúsult meg, mert a kötelék tagjai elkezdtek nulla fizikával fel-le oszcillálni és egymásba csapódtak.
Még videóm is van ilyen, ahol a négyes AI kötelékben egyik, vagy másik gép fel-le ugrál a térben, aztán összemennek.
 
Nem ez a lényeg.
A lényeg, hogy az AI gépek fizikája olyan béna, hogy az ütközéskor sem mozognak életszerűen.
Továbbmegyek. Az AI gépek a DCS-ben igen gyakran spontán ütköznek.
Mert igazad van, az életben valóban nem gyakori jelenség két gép összeütközése, de a DCS-ben a még mindig totál instabil route kezelés miatt igencsak nagy az együtt mozgatott AI gépek közt az ütközés.
Amúgy jó is, hogy rávilágítottál, mert nekem nem is az ütközések lemodellezésével van bajom, hanem az AI gépek igen gyakori összeütközésével.
Kismilliószor előfordult, hogy egy bevetés azért hiúsult meg, mert a kötelék tagjai elkezdtek nulla fizikával fel-le oszcillálni és egymásba csapódtak.
Még videóm is van ilyen, ahol a négyes AI kötelékben egyik, vagy másik gép fel-le ugrál a térben, aztán összemennek.
Igen, a DCS sajnos ennyit tud.
Dee-Jay a BMS fórunmon anno tette fel ilyen válogatás videókat, hogy a "profik" által összerakott DCS azt nem tudja, amit a Falcon mindig is vagy 15+ éve már tudott. De, hogy ma tudja a BMS4.35, az egészen biztos.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A DCS AI valóban egy vicc. Nem tudom, hogy a dinamikus kampányt hogy akarják csinálni.. gondolom ahhoz ezt jelentősen javítani kellene az AI-t is, mert amióta létezik gyakorlatilag semmilyen feladatot sem képes normálisan végrehajtani. Köteléket nem tudnak repülni, bevetési profilt sem tudnak repülni, harcolni sem tudnak normálisan. Tulajdonképpen nem is értem, hogy minek van.. :D

Nekem csak ilyen flashbackjaim vannak, hogy úgy repülnek köteléket, hogy 30+ AoA-val utánégetővel repül 250 KIAS-al. Majd utána RTB mert kifogyott az üzemanyag. Ha dogfightra kerül a sor, akkor gépágyút soha nem használ, csak akkor ha már 3 perce stabilan nem manőverezett a cél. Follow-up rakétát nem indít, csak ha az éppen levegőben lévő rakéta már megsemmisült, akkor is ha egyébként már 10 másodperce látja, hogy a levegőben lévő rakéta nem követi a célt, vagy célt tévesztett. Az egymással kötelékben repülő gépek forduló közben egymásnak ütköznek.. stb.
 
A DCS AI valóban egy vicc. Nem tudom, hogy a dinamikus kampányt hogy akarják csinálni.. gondolom ahhoz ezt jelentősen javítani kellene az AI-t is, mert amióta létezik gyakorlatilag semmilyen feladatot sem képes normálisan végrehajtani. Köteléket nem tudnak repülni, bevetési profilt sem tudnak repülni, harcolni sem tudnak normálisan. Tulajdonképpen nem is értem, hogy minek van.. :D
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nekem csak ilyen flashbackjaim vannak, hogy úgy repülnek köteléket, hogy 30+ AoA-val utánégetővel repül 250 KIAS-al. Majd utána RTB mert kifogyott az üzemanyag. Ha dogfightra kerül a sor, akkor gépágyút soha nem használ, csak akkor ha már 3 perce stabilan nem manőverezett a cél. Follow-up rakétát nem indít, csak ha az éppen levegőben lévő rakéta már megsemmisült, akkor is ha egyébként már 10 másodperce látja, hogy a levegőben lévő rakéta nem követi a célt, vagy célt tévesztett. Az egymással kötelékben repülő gépek forduló közben egymásnak ütköznek.. stb.
Ez a 90-es évek végi szinten is gáz lett volna talán.
 
Nagyon jó
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A loftolással játszok.. a saját pitch angle-hez képest +20/30 fokkal loftol, ha te 50 fokban emelkedsz akkor kb. függőlegesen a sztratoszférába repül a rakéta :D

Ha normálisan működne, akkor kirakná a HUDra hogy mekkora szögben kell indítani, és a rakéta egyenesen repülne. Ehelyett ha jó szögben indítasz (nem jelzi egyébként) akkor is felhúz a rakéta. Energia pazarlás a négyzeten :D
 
Jelentős frissítést kaptak a rakéták.
  • Corrected RSC of most missiles to bring values to a more realistic look. Nothing special, just percentages.
  • AIM-9X missile. Corrected params of proportional navigation. Now the missile will be more agile.
  • R-27R/T missiles. We conducted preliminary CFD research, on the basis of which the aerodynamic drag coefficients were reduced. Missiles began to fly a bit faster by 10-20%.
  • R-27ER/ET missiles. Revised aerodynamic and motor data. Reduced zero-lift drag in subsonic and high supersonic regions. Updated rocket motor data for a more realistic velocity profile. Missiles began to fly a bit faster.
  • Fixed error which forces R-27 and other missiles to perform strange manoeuvres when launched from inverted flight or flight with high roll angles.
  • Introduced low altitude aiming errors for AIM-7 and AIM-120 missiles.
  • Fixed several missile synchronization errors in multiplayer.
  • New missile launch sounds for exterior and cockpit views. Missile launch sounds are now divided into 4 types: light, medium, heavy, ejection.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Továbbra is dolgozik az ED Moszkvában a BS3 fejlesztésén. Egy kép arról, hogy mi várható az új modultól. Lesz Igla és lesz rakétaindításra figyelmeztető rendszer integrálva. A rendszer az ABRISZ-on jelzi majd, hogy milyen irányból kapjuk az áldást. Jó látni,hogy nem nullázták a projectet, és még ha csak részben is, de kap a gép újabb képességeket.
image.png.c6f35e905e594aa5ef7fb5322c469163.png
 
Még pár újabb screenshot amit kiraktak a BS-3-ból. Úgy tűnik, hogy az új orosz titokvédelmi törvénynek a Vityebszk rendszer szimulátorba való integrálása esett áldozatul, ugyanis az új képeken már nem látni a Vityebszk rendszer DIRCM tornyai
BS302.jpg
BS301.jpg
t, amelyek a Ka-52-eseknál szériatartozéknak számítanak, de először az egyik Ka-50-es prototípusra integrálták a valóságban.
BS303.jpg