DCS World (Eagle Dynamics)

"Benchmark"

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

  • AIM-120. Chaff bug - changed chaff/slow moving targets filtering logic, introduced ground clutter model, missile notching now depends on target/clutter signals ratio, range of blind velocities depends on geometry of intersection of seeker beam and ground.
  • AIM-120 fixed ECM blinking issue
  • AIM-120 fixed missing / improper RWR indication if missile launched in visual mode (maddog launch)
  • AIM-7. New ground clutter model also applied to all AIM-7 family missiles.
  • AIM-7F/M. Loft trajectory is disabled by default (F-15C).
  • Several fixes on A2A missiles desync in multiplayer
  • R-27R, R-27ER will not go for the chaff if radar lock is lost.
Na erre nagyon kíváncsi leszek. A patch előtt hallottam pár kommentet, hogy nagyon nagy változások lesznek.. a hétvégén ki kell próbálni :)
 
  • Tetszik
Reactions: fulcrum11
Na olvastam egy jó beszólást, hogy a DCS-t át kéne nevezni ECS-re.
(Earlyaccess Cobat Simulator)
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Minden modul 2 héten keresztül 6 hónap időtartamban tesztelhető. 6 hónap után újra kipróbálható. A frissen regisztráltak az első vasárlás összegéből 50 % kedvezményt kapnak.
 
  • Tetszik
Reactions: Horizon
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Mi-24D harci helikopter gépátvétel, majd szabályos indítása külső áramforrásról (hivatalos oktató film). Nem rövid de talán hasznosítható a DCS:Mi-24P esetében is. Sajnos nem vagyok helikopter pilóta,de bevallom, hogy már a Kamovnál sem tetszett, amikor boldog,boldogtalan össze vissza felkapcsolt csilliárdnyi fogyasztót, és csak azután kezdte indítani egyáltalán a segédhajtóművet. A PZU pedig mintha nem is lett volna a gépen, pedig a DCS-ben is tönkre vágható nélküle a hajtómű,ha olyan a környezet.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Derült égből villámcsapás.
 
  • Tetszik
Reactions: Horizon
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Derült égből villámcsapás.
Hát, ere kíváncsi leszek, hogy a radaros MAWS-szát és mást hogyan modelleznek majd hozzá.
Ismerve, hogy miket kummantottak be a Hornet és Viper-nél és aztán mit gányoltak össze... :)

Mondjuk az is érdekes, hogy az A-10C gépekre sem modellezték fel a MAWS-ot, ami a 2008-ban Kecsóra látogató A-10A gépeken is ott volt már...
 
Hát, ere kíváncsi leszek, hogy a radaros MAWS-szát és mást hogyan modelleznek majd hozzá.
Ismerve, hogy miket kummantottak be a Hornet és Viper-nél és aztán mit gányoltak össze... :)

Mondjuk az is érdekes, hogy az A-10C gépekre sem modellezték fel a MAWS-ot, ami a 2008-ban Kecsóra látogató A-10A gépeken is ott volt már...
Annyit meg kell jegyezni, hogy a Hornet és Viper az ED munkája, nem a Heatblur-é, akik a Viggent és Tomcatet fejlesztették.
Őszintén szólva fogalmam sincs hogy hoznak majd ki ebből egy valósághű szimulációt, mikor gyakorlatilag minden minősített a gépen. Ebből a DCS-ben már nem egyszer volt probléma. A black shark 3-ból is ki kellett hagyni a Prezident-Sz rendszert a minősített státusza miatt, de az általad említett MAWS-t is asszem ugyanezért nem rakták rá az A10-re.
Arról nem esett szó, hogy melyik Tranche, vagy hogy milyen képességekre kell számítani, de a síneken már ott feszít a Meteor, ami enyhén szólva feltételezi, hogy nem a "fapados" régi Tranche 1-ről van szó.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Annyit meg kell jegyezni, hogy a Hornet és Viper az ED munkája, nem a Heatblur-é, akik a Viggent és Tomcatet fejlesztették.
Őszintén szólva fogalmam sincs hogy hoznak majd ki ebből egy valósághű szimulációt, mikor gyakorlatilag minden minősített a gépen. Ebből a DCS-ben már nem egyszer volt probléma. A black shark 3-ból is ki kellett hagyni a Prezident-Sz rendszert a minősített státusza miatt, de az általad említett MAWS-t is asszem ugyanezért nem rakták rá az A10-re.
Arról nem esett szó, hogy melyik Tranche, vagy hogy milyen képességekre kell számítani, de a síneken már ott feszít a Meteor, ami enyhén szólva feltételezi, hogy nem a "fapados" régi Tranche 1-ről van szó.
Igen, ilyesmik a zizisek.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Hogy a búbánatba lehet aktiválni a meglevő modulját az embernek? Az A-10C korábban fent volt, de ez a fantasztikus program simán eltüntette magáról.
A module man. csak megvásárlást kínál fel, aktívációt nem. Én még a pattintott kőkorban DVD-n vettem meg és úgy van hozzá licensz key-em.
 
Hogy a búbánatba lehet aktiválni a meglevő modulját az embernek? Az A-10C korábban fent volt, de ez a fantasztikus program simán eltüntette magáról.
A module man. csak megvásárlást kínál fel, aktívációt nem. Én még a pattintott kőkorban DVD-n vettem meg és úgy van hozzá licensz key-em.
ED honlapon ha bejelentkezel, ott megjelenik az accountod alatt a licensz?

Én nem emlékszek, hogy bármit kellett volna bűvészkedni a régi típusú licenszekkel azóta, hogy az újfajta van.