DCS World (Eagle Dynamics)

Molni! Tudsz egy min gépigényt a Falcon 4hez?
Nem tudok. Az tudom, hogy sajátomon full HD-ben nem fullra húzva, de árnyék, és emez amaz full HD-ben az bőven elég amennyire látom.
Intel Core i5-4690K 3.5GHz, GTX 960 4GB, 16 GB DDR3 1600 MHz

De ez alatt is elmegy, csak akkor mondjuk kicsit lentebb kell adni az igényeket. A rain drop és heat blur ki, meg pár effekt. Ha az árnyékokat is teljesen leveszi, akkor nevetségesen gyenge gépen is hasít.
 
Nem tudok. Az tudom, hogy sajátomon full HD-ben nem fullra húzva, de árnyék, és emez amaz full HD-ben az bőven elég amennyire látom.
Intel Core i5-4690K 3.5GHz, GTX 960 4GB, 16 GB DDR3 1600 MHz

De ez alatt is elmegy, csak akkor mondjuk kicsit lentebb kell adni az igényeket. A rain drop és heat blur ki, meg pár effekt. Ha az árnyékokat is teljesen leveszi, akkor nevetségesen gyenge gépen is hasít.
Köszi!
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage
Khöm. A Falcon 4.0 leszármazottakban tudtommal nem. Csak nehéz kipróbálni, mert Korea térkép túl sima a régi engine miatt. Ha benne lesz az új terrain engine (lesz, azt is tudom, hogy mi), akkor első dolgom lesz ezt kipróbálni.

A BMS4.34-ben meg az időjárásnak hatása van az IR és EO fegyverekre is.

Félreértetted, én csak annyit akartam mondani, hogy minden szimben vannak durva egyszerűsítések. Max. a BMS-ben a nagy részük úgy van megoldva, hogy a végeredmény nem ultra nagy faszság, mint sok esetben a DCS-ben. Ezért irtam, hogy annyi a különbség, hogy a fejlesztők mennyire veszik előtérbe a harcászati szempontból fontos dolgokat.
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage
Igen, a newsletterben volt :) Van külön thread is a 3rd party fejlesztőknél. De gondolom legalább 2év mire ebből lesz vmi.[/QUOTE]

igazad van. Sajnos a MIG-25, Mirage III csak mod szinten van meg, a SZU-17-tel pedig egy szlovák srác próbálkozik szintén barkács szinten. De lesz Phantom és MiG 23, ez szuper. A EF Typhoon is jó, meg fogom venni, de egy Tornadonak jobban örültem volna.
 
Black Shark 3 Work In Progress fotók. Érdemes a két főfutó melletti gömbökre nézni,és máris kiderül,hogy egy az elődjénél komolyabb képességekkel bíró Ka-50-es változatot kapnak a szimulátorosok, amiért érthető ha az ED elkéri a pénzt. Aki meg nem akar fizetni az csak ingyen megkapja a régi, szerényebb képességű változatot új grafikával, de az új képességek és fegyverek nélkül.
https://forums.eagle.ru/showthread.php?p=3977319#post3977319
 
A DC világában az amcsik ráizgultak a SZU-57, SZU-XX -re minden ellen , F22 -től gyakorlatilag minden ellen. Nem tudom ez mennyire reális de 50-50 % eredményességgel.
 
Van valami mód a SZU XX -re gombnyomásra megcsinálja a trükkös manővereket amit az oroszok a bemutatókon. + Az f22 szerintem csökkentett képességgel van lemodellezve.
 
Van valami mód a SZU XX -re gombnyomásra megcsinálja a trükkös manővereket amit az oroszok a bemutatókon. + Az f22 szerintem csökkentett képességgel van lemodellezve.
Az ősrégi LOMAC időkben asszem k billentyűt lehetett lenyomni és utána húzva a botot lehetett kobrázni. Ez kb. mindent elmond a modellezés komolyságáról...
 
  • Tetszik
Reactions: comandante
A DCS-ben ha kapcsolod a direct control-t a Szu-27-esen, Szu-33-ason, akkor meg tudod repülni a Kobrát, pont, mint az igazi gépeken.
Érdemes gyakorolni, amúgy a DCS-beli Szuhojok repülési modellje félelmetesen jól hozza az igazit.
Csak ehhez újra meg kell tanulni repülni vele.
Aki sokat tanulmányozta a Pugacsov, Kvocsur, Frolov, Bogdan repüléseket, az tudja miről beszélek, meg rájön arra, hogy milyen tudása van ezeknek a fickóknak.

Magomed Tolbojev is erre utalt, amikor Eric Schultz alezredes Nevadában lezuhant.

Viszonylag hamar elsajátítható, ha érted, hogy mi történik, illetve kész szerencse, hogy nem a valódi gépben kell a terheléseket elviselni. :)
 
Az ősrégi LOMAC időkben asszem k billentyűt lehetett lenyomni és utána húzva a botot lehetett kobrázni. Ez kb. mindent elmond a modellezés komolyságáról...

Nézd Molni, tudom,hogy utálod a DCS-t, de a MiG-29 új repmodelljére tudtommal például volt magyar 29-es pilóták is azt mondták,hogy baromi élethű. Persze ők csak párszáz/pár ezer órát repültek le igazi 29-eseken. A régi SFM repmodellt el lehet felejteni, a 29-esen is lecserélték. A PFM repmodellről beszélek. A "K" betű benyomása pedig a régi SFM időkben az Allesmor által leírt direkt kontrol üzemmódra váltást jelenti. A Szuhojokon is lecserélték.
 
A DCS-ben ha kapcsolod a direct control-t a Szu-27-esen, Szu-33-ason, akkor meg tudod repülni a Kobrát, pont, mint az igazi gépeken.
Érdemes gyakorolni, amúgy a DCS-beli Szuhojok repülési modellje félelmetesen jól hozza az igazit.
Csak ehhez újra meg kell tanulni repülni vele.
Aki sokat tanulmányozta a Pugacsov, Kvocsur, Frolov, Bogdan repüléseket, az tudja miről beszélek, meg rájön arra, hogy milyen tudása van ezeknek a fickóknak.

Magomed Tolbojev is erre utalt, amikor Eric Schultz alezredes Nevadában lezuhant.

Viszonylag hamar elsajátítható, ha érted, hogy mi történik, illetve kész szerencse, hogy nem a valódi gépben kell a terheléseket elviselni. :)

Amikor néztük a MAKSZ-on az Averjenov család gyakorló légi harcát,ahogy manővereztek a két Szu-30SZM-el, ott azért felmerült,hogy de jó lett volna beülni hátsó ülésre. Lett volna aki simán kibírja, de én tuti,hogy szorgalmasan szívtam volna az oxigént, mert kialvatlan voltam (előző éjjel fél háromkor 6 japán akarta rám rúgni a szállodai szoba ajtaját, mert rossz emeleten szálltak ki a liftből :D), és az nem éppen előnyös a nagy túlterhelésű repülések előtt.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Nézd Molni, tudom,hogy utálod a DCS-t, de a MiG-29 új repmodelljére tudtommal például volt magyar 29-es pilóták is azt mondták,hogy baromi élethű. Persze ők csak párszáz/pár ezer órát repültek le igazi 29-eseken. A régi SFM repmodellt el lehet felejteni, a 29-esen is lecserélték. A PFM repmodellről beszélek. A "K" betű benyomása pedig a régi SFM időkben az Allesmor által leírt direkt kontrol üzemmódra váltást jelenti. A Szuhojokon is lecserélték.
Még a LOMAC időszakról beszéltem.
A DCS-t nem utálom, legfeljebb a marketing bulldózer dumát, hogy "Benchmark".
Olyan alap dolgok nincsenek benne lemodellezve rendesen, hogy ehaj. Mutattam már párat itt is.
 
Még a LOMAC időszakról beszéltem.
A DCS-t nem utálom, legfeljebb a marketing bulldózer dumát, hogy "Benchmark".
Olyan alap dolgok nincsenek benne lemodellezve rendesen, hogy ehaj. Mutattam már párat itt is.

A rakétafegyverzet modellezése az gyenge,ez tény. Régebben átlátott és átlőtt az ellen a fákon. Viszont a repülőgépek, helikopterek nagyon magas színvonalon lettek lemodellezve, ezt több igazi üzemeltető is megerősítette.
 
A rakétafegyverzet modellezése az gyenge,ez tény. Régebben átlátott és átlőtt az ellen a fákon. Viszont a repülőgépek, helikopterek nagyon magas színvonalon lettek lemodellezve, ezt több igazi üzemeltető is megerősítette.
Egy harcászati szimulátor nem csak arról szól, hogy egy repülőgépet modellezel.

Ameddig a DCS olyat csinál, hogy az MI beleáll a fasorba, ha rossz a szél...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

vagy képtelen kikerülni téged...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Úgy nehéz arról beszélni, hogy összeraksz bármilyen nagy missiont, ami működik is...

Ez egy kétkifutós komplex ATC-től fényévekre van.
A 125 programozó ennyire képes?

Ezt meg csak úgy itt hagyom.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A DCS tényleg szép és egyes modulok tényleg részletesek. Csak nem biztosít n+1 olyan dolgot, ami egy szimulátortól ennyi "Benachmark" szó dobálózással elvárás lenne nálam. Nem is vettem az FC3 óta semmilyen modult.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: comandante
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A másik kedvenc
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Erre még azt mondom mák.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.