1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

DCS World

Diskurzus a(z) 'Szimulátorok' témában - molnibalage által indítva @ 2015. január 20..

  1. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    PM-be megírod nekem? Én úgysem játszok vele, de azért kíváncsi lennék az elkúrás ezen szintjére is...
     
  2. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Ez egy kissé szarkasztikus lett, de jópofa :)

     
    sidewinder12 likes this.
  3. sidewinder12

    sidewinder12 Well-Known Member

    Kijött a legújabb stabil változata a DCS-nek. A programba több mint 700 új képesség, továbbfejlesztés és javítás került bele.Például a stbil változat tulajdonosai is megkapták a grafikailag megújult Ka-50-es kabint. Aki a változások teljes listáját végigolvassa, annak feltűnhet, hogy a Mi-8MTV2 modul változásainak leírása, már nem a korábbi "Mi-8MTV-2 by Belsimtek" hanem a "Mi-8MTV-2 by ED" cím alatt szerepel, ugyanis a Belsimteket beintegrálták/ visszaintegrálták az ED kötelékébe.
    https://www.digitalcombatsimulator.com/en/news/2020-05-29_ST/

    A változások teljes listája:
    https://www.digitalcombatsimulator.com/en/news/changelog/stable/
     
  4. sidewinder12

    sidewinder12 Well-Known Member

    A Ka-50 topicban említettem, hogy az új DCS: Black Shark 3 kapcsán kialakult egy kisebb vita,arról, hogy van e olyan jellegű, látványos vibráció a Ka-50-esen a repülés különböző szakaszai közti átmenetkor, mint ami a Mi-8/17 esetében tapasztalható, főleg a leszállást megelőző lassításkor. Az ED egyik fő embere, Andrej Csizs a Ka-52 pilótákra hivatkozva azt írta,hogy nincs, csak egy kisebb mértékű, állandó vibráció tapasztalható,amit végül azért nem modelleztek le a Ka-50-nél mert minden vibráció fárasztja a szemet. Az általam tegnap linkelt videót, amin Vlagyimir Lavrov műrepül egy Ka-50-essel, feldobta neki egy felhasználó, de erre azt írta,hogy ez nem igazán meggyőző, mivel műrepülés, ahol folyamatosan más a megfúvás iránya. Volt aki azt javasolta,hogy legalább opcionálisan legyen beletéve a lassításkori erős vibráció. A videót újra nézve azt látom, hogy a lassításnál tényleg nincs olyan nagyon látványos vibráció az alaphoz képest, mint ami a Mil szállítóhelikopternél tapasztalható. Plusz előtte még javasolták,hogy legyen továbbfejlesztve a Ka-50 aerodinamikai modellezése,egy a múltkor látványos videó segítségével bemutatott új módszer segítségével.
    Erre is nemet mondott Csizs. Majd kiderül,hogy mi lesz. Arra viszont rájöttem, hogy ha többet akarok tudni erről a szimulátorról, akkor sokkal inkább az orosz nyelvű fórumot érdemes olvasni, mert ott jóval többet hozzászólnak a fejlesztők is.Plusz jelen van legalább egy Ka-52-es pilóta is, aki időnként nagyon érdekeseket ír például a DIRCM rendszerekről is.
    A vita főbb hozzászólásai:
    https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=4184053&postcount=629
    https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=4184070&postcount=630
    https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=4184517&postcount=631
    https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=4184540&postcount=632
    https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=4185258&postcount=633
    https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=4185608&postcount=635
    https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=4185969&postcount=636
    https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=4186433&postcount=637
    Itt vibráció témában két pilóta fejti ki a véleményét, az egyikük Mi-1-esen, a másikuk Mi-2-esen repült. A Mi-2-esen szintén nem volt semmiféle különleges vibráció:
    https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=4197264&postcount=641
     
  5. sidewinder12

    sidewinder12 Well-Known Member

    Az előbb lemaradt a videó ami az ED féle új, aerodinamikai modellezést mutatja be, külön fókuszálva a különböző örvények hatásaira:
     
    Horizon likes this.
  6. geseft

    geseft Well-Known Member

  7. blaze

    blaze Active Member

    https://forums.eagle.ru/showthread.php?p=4367841#post4367841

    Végre itt a várva várt AMRAAM rework. 1 óra tesztelés után egyelőre nem sikerült reprodukálni a 2 korábbi legkritikusabb rávezetési hibát:
    - korábban célvesztés esetén elég agresszívan rántotta vissza 1 G-re a rakétát, ez úgy néz ki teljesen megszűnt
    - korábban pillanatnyi notch esetén sokszor szabályos "cél elkerülő" manőverbe kezdett a rakéta, úgy néz ki ez is megszűnt

    Rendkívül kifinomultnak tűnik az új robotpilótája. Szép kitartott G-k, szinte semmiféle oszcillációt nem láttam. Kitartott notch manőverek ellen, ismételt célvesztés közben is a korábbiakhoz képes rendkívül stabilan repül, bár a célvesztés esetén továbbra sincs extrapoláció az aktuális célparaméterek alapján.

    Lekopogom, de nagyon meg vagyok lepve. Eszméletlen jónak tűnik az új rávezetés. Tovább fogjuk tesztelni, illetve mások sok furcsaságot írtak fórumon, bár azok közül még egyiket sem tapasztaltam.. viszont ACMI-ben láttam érdekes dolgokat, de azt egyelőre a netcode hibáknak tudtam be.
     
    Horizon and fulcrum11 like this.
  8. hayate

    hayate Active Member

    Typhoon, Corsair, Mig-23, F-15E, Super Tucano

     
  9. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

  10. sidewinder12

    sidewinder12 Well-Known Member

    Nagyon klassz. A szíriai térképen levő sok mezőgazdasági terület egyébként véleményem szerint lehetőséget adna a DCS első civil helikoptertípusa a Kamov Ka-26 számára. Miért?! Annyi értelme minimum van, mint a Christen Eagle megjelenésének. Igaz,hogy félig meddig a katonai kategóriába is húzható, hiszen a MN használta futár és vegyi mentesítő feladatokra. Ami szerintem a gép mellett szól: régi típus,nem pedig egy sok részletében jelenleg is aktív katonai használatban lévő első vonalas típus,emiatt a Kamov tervezőiroda is könnyebben osztaná meg a fejlesztőkkel a gép tulajdonságaival kapcsolatos információkat és valószínűleg az orosz katonai kémelhárítás sem írna nekik listát azon rendszerekről amiket tilos lemodellezniük a szimulátorban . Továbbá a motorok modellezésénél annyi előnyük lenne,hogy a Jak-52-essel már megvan nekik a Vegyenejev M-14-es csillagmotor modellje, a Ka-26-os pedig 2 darab Vegyenejev M-14V26-os csillagmotorral van felszerelve. Így növelhetnék még egy kicsit a vevőkört. Mert eddig elsősorban civil heli nem nagyon volt, csak a Mi-8MTV2-vel és az UH-1-essel lehetett civil küldetéseket is tolni. Valószínűleg kapok ezért a fejemre, hogy miért nem cseszegetem őket én is, még egy új modern szuperszonikus vadász programba építése érdekében. Vagy legalább egy klikkelhető kabinos MiG-29 / Szu-27 miatt. Én is nagyon örülnék az utóbbiak megjelenésének, de úgy tudom, hogy ezeket nem engedik nekik egyelőre megcsinálni. A Ka-26 minőségi megvalósítása előtt viszont jóval kevesebb akadály van. Pontosan ahogyan a II.VH-s repülőgépek esetében is.
    Persze várhatunk a klikkelhető kabinos, TVC-s Szu-35-ösre,amivel török F-16-osokra vadászunk, csak 40 év az hosszú idő.
     
    fishbed likes this.
  11. sidewinder12

    sidewinder12 Well-Known Member

    Végre kiadták az első videót ami a 24-esről szól. Ahogy látom még nem működik minden műszer a kabinokban,de láthatóan halad a fejlesztés:
     
  12. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Multicrew is lesz?
     
  13. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  14. Horizon

    Horizon Well-Known Member

  15. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Ööööö. Hááááát. Talán az első kis lépést talán sikerül megtenni.

    Fogalmazzunk úgy, hogy aki a semmiből BMS szintű din. hadjáratot remél és annak minden leágazását, az picit naív... :)
    Azért leszek kíváncsi, mert ez mondjuk úgy, egy kicsit fejlettebb quick mission szerűségnek tűnik a képek alapján.

    Alapvető probléma, hogy 2D/3D váltás nélkül te BMS szerű hadjáratot nem tudsz csinálni, mert ahhoz szuperszámítógép kéne kb...
    Ameddig ez nincs, addig a két. din. hadjáratot összemérni is felesleges lesz. Nincs az motor, ami valós 3D világban elmozgatna több ezer egységet.
     

Ezen oldal megosztása