1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

EADS CASA CN-235/C-295

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. iphoneka

    iphoneka New Member

    Vietnámi C295
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. boki

    boki Well-Known Member

    Már a repulésiteszteket végzi az Uzbegisztán által rendelt 4 Airbus C295W elso példánya a 01-es.(137-es szériaszám)

    A kép 2015 júniu 17-én készult Sevillában.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

  4. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

  5. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

    [​IMG]
    CN-235 (1680x1050)
    [​IMG]
    CN-235 FullHD
     
  6. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    http://www.janes.com/article/55680/airbus-reveals-further-c295-enhancements
     
  7. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

  8. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  9. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

    A lengyelek C-295 szállító repülőgépe
    [​IMG]
     
    vilmoci, tonyo and borisz like this.
  10. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  11. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Czech MoD plans to procure two additional C-295s

    http://www.janes.com/article/81470/czech-mod-plans-to-procure-two-additional-c-295s

    “We would like to take delivery of the aircraft by 2020 or shortly thereafter,” Brig Gen Hromek said the two C-295s would replace two obsolete Russian-made Yakovlev Yak-40 jet airliners currently in service with the ACR and used in the VIP transport role, and are scheduled for retirement by 2020 when their airframes reach the end of their service lives.


    Magyarul ugyanez a hír.



    A sugárhajtású VIP Jak-40-est hogy lehet kiváltani egy légcsavaros szállítógéppel? És miért van erre szükség? Miért kell a cseheknek ennyi légcsavaros szállítógép, amikor An-26-osból is csak 4 db volt nekik?

    A cseheknek így van/lesz

    2 db A319
    4+2 db C-295
    6-8 db L-410
    2 db CL-601


    És mi lesz a két KC-390-essel? Ahol beszállítóként vesznek részt a gyártásban. Még 2013-ban írtak alá szándéknyilatkozatot. Miért kell nekik ennyi szállítógép?


    Illetve ha mi kimondatlanul a cseh mintát követjük a beszerzésekkel, akkor mi is veszünk 2-3 Airbus C-295-öst is? :rolleyes:
     
    fishbed and formosa1 like this.
  12. borisz

    borisz Well-Known Member

    Lehet, hoyg ezzel (is) Natoznak.
    Nem megszálló katonát küldenek valahova, hanem logisztikai segítséget nyújtanak.

    Csehszlovákia néven hányat hajtottak?
     
  13. ms07

    ms07 Well-Known Member

    [​IMG]
     
    vilmoci likes this.
  14. arcas

    arcas Well-Known Member

    Anno egy cseh tv riportban asszem azt mondta a pilóta, hogy nem olyan egyszerű repülni -értsd vezetni- ezt a gépet, vannak egyedi repülési tulajdonságai amik okoznak meglepetéseket, de összeségében term. pozitívan nyilatkozott.
    Nekem különösebben nincs bajom a géppel, bár a tehertér kialakítása nem a legszerencsésebb. Ez olyan praktikus kis valami, amibe néhány hasznos dolog bizony nem fér be...
     
    formosa1 likes this.
  15. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  16. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  17. ravenlord

    ravenlord Well-Known Member

  18. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Hard landing followed by loss of control & runway excursion of the Spanish Air Force C295M


     
    fishbed likes this.
  19. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    fishbed likes this.
  20. Terminator

    Terminator Well-Known Member

Ezen oldal megosztása