Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Czech MoD plans to procure two additional C-295s
http://www.janes.com/article/81470/czech-mod-plans-to-procure-two-additional-c-295s
“We would like to take delivery of the aircraft by 2020 or shortly thereafter,” Brig Gen Hromek said the two C-295s would replace two obsolete Russian-made Yakovlev Yak-40 jet airliners currently in service with the ACR and used in the VIP transport role, and are scheduled for retirement by 2020 when their airframes reach the end of their service lives.
Magyarul ugyanez a hír.
A sugárhajtású VIP Jak-40-est hogy lehet kiváltani egy légcsavaros szállítógéppel? És miért van erre szükség? Miért kell a cseheknek ennyi légcsavaros szállítógép, amikor An-26-osból is csak 4 db volt nekik?
A cseheknek így van/lesz
2 db A319
4+2 db C-295
6-8 db L-410
2 db CL-601
És mi lesz a két KC-390-essel? Ahol beszállítóként vesznek részt a gyártásban. Még 2013-ban írtak alá szándéknyilatkozatot. Miért kell nekik ennyi szállítógép?
Illetve ha mi kimondatlanul a cseh mintát követjük a beszerzésekkel, akkor mi is veszünk 2-3 Airbus C-295-öst is?