Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Túl nagy az oda....Törökország első nemzeti turbóventilátoros motorját, a TEI TF6000-et először üzemeltették a nemzeti motorteszt-rendszerben. Ez fogja hajtani Anka 3 és Kızılelma.
![]()
![]()
Majd hozzánagyítják a repülőeszközöket.Túl nagy az oda....
Szerintem arra utalt inkább, hogy ezt repzibe tervezik valójában, nem drónba. Az csak duma.Majd hozzánagyítják a repülőeszközöket.
Könnyebb út nagyobb sárkányt építeni, mint "egyszerűen" lekicsinyíteni egy hajtóművet; a fedélzeti rendszereknek is több helye lesz, nagyobb lesz a hatótávolság...
Majd hozzánagyítják a repülőeszközöket.
Könnyebb út nagyobb sárkányt építeni, mint "egyszerűen" lekicsinyíteni egy hajtóművet; a fedélzeti rendszereknek is több helye lesz, nagyobb lesz a hatótávolság...
Nem egészen. Ez a komment eredetileg a L-39NG kapcsán jelent meg. Vagy már nem is tudom, hogy hogyan kerültünk ebbe a topicba....Szerintem arra utalt inkább, hogy ezt repzibe tervezik valójában, nem drónba. Az csak duma.
"Péter Balajti, Károly BenedaEgy kis magyar kitekintő:
Beneda Károly és műegyetemi csapata a TSz-1 starter hajtómű átalakításával nyert TKT-1-es hajtóműve, melyek oktatási és tapasztalatszerzési céllal alkottak meg.
Van itt minden, FADEC, GSF
Tízéves a teljes hatáskörű digitális elektronikus hajtómű-szabályozó rendszerek fejlesztése a BME VRHT-n
Automatikus működtető rendszerszámítógéppel segített tervezése kísérleti sugárhajtómű változtatható geometriájú fúvócsövéhez
A TKT-1 SUGÁRHAJTÓMŰ FEJLESZTÉSE ÉS ALKALMAZÁSA A BME REPÜLŐGÉPES KÉPZÉSÉBEN
Szóval ilyeneket is tudunk.
A Gripennel kapcsolatban néztem a Volvo RM12 hajtóművet és esetleges váltóját az Eurojet E200-at. Meglepő, hogy az E200 számottevően kisebb méretek mellett tud lényegesen magasabb teljesítményt. Ekkora technikai különbség lenne? Vagy valami egyéb paraméter miatt ilyenek?
F-18-hoz (GE F404)Mennyi különbség van a fejlesztések indítása között, melyik javára?
Mintha a Volvó RM12 alapjai-elődje még az F-16-hoz készült volna.
Ha kb jól emléxem, akkor egy tízes bőven van a két kiindulási időpont, technológiai-alapok szintje között!
.
Mennyi különbség van a fejlesztések indítása között, melyik javára?
Mintha a Volvó RM12 alapjai-elődje még az F-16-hoz készült volna.
Ha kb jól emléxem, akkor egy tízes bőven van a két kiindulási időpont, technológiai-alapok szintje között!
.
Az EJ200-as hajtómű lényegében a Raptor és az F-35 hajtóművével azonos technológiai színvonalat képvisel.A Gripennel kapcsolatban néztem a Volvo RM12 hajtóművet és esetleges váltóját az Eurojet E200-at. Meglepő, hogy az E200 számottevően kisebb méretek mellett tud lényegesen magasabb teljesítményt. Ekkora technikai különbség lenne? Vagy valami egyéb paraméter miatt ilyenek?
Az EJ200-as hajtómű lényegében a Raptor és az F-35 hajtóművével azonos technológiai színvonalat képvisel.
Nem.Most nézem, hogy hát az EJ200 egyidős is velük. Egyébként akkor nem a hajtóműn múlt egy közös európai 5 gen gép.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..