Orosz fotóriport az Aero India 2021 kiállításról
A felvonulások és a bemutató nélküli India nem India. És ha büszkék a légierőjükre, akkor úgy csinálják, hogy mi büszkék vagyunk a társaságra. Mivel az indiai légierő zászlóshajója a Su-30MKI. Amely a csoport élén. látható Mögötte két oldalt van egy pár Jaguár és egy pár Hawks.
India korábban nemcsak a Szovjetuniótól, hanem a nyugati országoktól is vásárolt repülőgépeket. Ma az Egyesült Államok is csatlakozott az európaiakhoz. És az amerikaiak jól haladnak ezen a piacon. Itt van például a C-17A nehéz szállító repülőgép. A szerződést 2011-ben írták alá, 2013-2014-ben pedig tíz ilyen gépet szállítottak le. 2017-n még 1 db C-17-t vásároltak. A C-17-t egy Su-30MKI gép pár kíséri.
A Tejas fejlesztését 1983-n kezdték el , először 2001-ben szállt fel az égboltra, de egyelőre még nem rendszeresítették.
Ez a formáció könnyű repülőgépekből áll. Az élen a Light Combat Aircraft, más néven Tejas látható, oldalán egy pár HTT-40 kiképző gép, majd a Hawk-i (kék) és a HJT-36 sugárhajtású kiképzőgép .
A Dornier-228 velük repült a formációban, de kissé lemaradt, ezért lett külön lefotózva
.
"Repülő antenna" Embraer EMB-145SM . Az AEW & C (légi korai figyelmeztetés és irányítás), vagy véleményünk szerint - AWACS kategóriába tartozik, a "korai figyelmeztetés és ellenőrzés" rendszere.
Az Országos könnyű harci helikopter program ilyen közel hat tonnás gépeket eredményezett. A Hindustan Aeronautics Limited fejlesztette ki.
Ismerje meg a "Napsugarakat", ők a Surya Kiran az indiai légierő műrepülő csapata . Kilenc Hawk-l repülnek.
Repülésen kívüli vendég B-1B. Lenyűgözőnek tűnik.