Egyéb szakkiállításokkal kapcsolatos hírek

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 818
82 305
113
Még több fotó...

https://www.vitalykuzmin.net/Military/ARMY-2018-Demonstration-part-1/

https://www.vitalykuzmin.net/Military/ARMY-2018-Demonstration-part-2/

Army2018part1-037-L.jpg


Army2018part1-003-L.jpg


Army2018part2-018-L.jpg


Army2018part2-028-L.jpg


Army2018part2-046-L.jpg

Army2018part2-056-L.jpg

Army2018part2-064-L.jpg


Army2018part2-069-L.jpg



Army 2018 - Static displays part 3: Air defence, Signal, UAVs, Artillery,

https://www.vitalykuzmin.net/Military/ARMY-2018-Static-part-3/
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed

szegcsab

Well-Known Member
2015. január 25.
7 066
17 171
113
A Törökországban megrendezésre kerülő IDEF 2019-en többek között bemutatkozik a TULPAR könnyű hk.:

 

tacticool

Well-Known Member
2015. január 12.
1 217
3 566
113
Partner 2019 International fair of armament and defense equipment exhibition Belgrade Serbia Day 1

 
W

Wilson

Guest
Orosz fotóriport az Aero India 2021 kiállításról

A felvonulások és a bemutató nélküli India nem India. És ha büszkék a légierőjükre, akkor úgy csinálják, hogy mi büszkék vagyunk a társaságra. Mivel az indiai légierő zászlóshajója a Su-30MKI. Amely a csoport élén. látható Mögötte két oldalt van egy pár Jaguár és egy pár Hawks.


10197950_original


India korábban nemcsak a Szovjetuniótól, hanem a nyugati országoktól is vásárolt repülőgépeket. Ma az Egyesült Államok is csatlakozott az európaiakhoz. És az amerikaiak jól haladnak ezen a piacon. Itt van például a C-17A nehéz szállító repülőgép. A szerződést 2011-ben írták alá, 2013-2014-ben pedig tíz ilyen gépet szállítottak le. 2017-n még 1 db C-17-t vásároltak. A C-17-t egy Su-30MKI gép pár kíséri.


LYS53905


A Tejas fejlesztését 1983-n kezdték el , először 2001-ben szállt fel az égboltra, de egyelőre még nem rendszeresítették.

LYS53921



Ez a formáció könnyű repülőgépekből áll. Az élen a Light Combat Aircraft, más néven Tejas látható, oldalán egy pár HTT-40 kiképző gép, majd a Hawk-i (kék) és a HJT-36 sugárhajtású kiképzőgép .
LYS53892



A Dornier-228 velük repült a formációban, de kissé lemaradt, ezért lett külön lefotózva
.
LYS53896



"Repülő antenna" Embraer EMB-145SM . Az AEW & C (légi korai figyelmeztetés és irányítás), vagy véleményünk szerint - AWACS kategóriába tartozik, a "korai figyelmeztetés és ellenőrzés" rendszere.
6Y9A3754



Az Országos könnyű harci helikopter program ilyen közel hat tonnás gépeket eredményezett. A Hindustan Aeronautics Limited fejlesztette ki.
LYS53884



Ismerje meg a "Napsugarakat", ők a Surya Kiran az indiai légierő műrepülő csapata . Kilenc Hawk-l repülnek.

6Y9A3673



Repülésen kívüli vendég B-1B. Lenyűgözőnek tűnik.
6Y9A3653




6Y9A3751
 
W

Wilson

Guest
. A jobb szélső oldalon egy MiG-29UPG, a MiG-29 továbbfejlesztett változata látható. Egyébként a "MiG-k" a az indiai flottánál szolgálnak. India várhatóan 21 MiG-29-et fog kapni az orosz védelmi minisztérium állományából.

6Y9A3507




A Su-30MKI az ország légierejének fő repüllőgépe. További 12 db helyben gyártott Su-30MKI megrendelésének lehetősége körvonalazódik.

6Y9A3581



A francia vadászgépek szépek és jól repülnek, de nagyon drágák. Amikor a Rafale megnyerte a pályázatot, még 126-l volt szó, végül 36-t lett belőle.

6Y9A3536



6Y9A3550



6Y9A3602




Tejasról már volt szó . Örökké fiatal, örökké ... szerencsétlen. Igaz, India nem esik kétségbe. Új projektjeik vannak: kétmotoros vadászgép, nehéz repülőgép. De erről később.

6Y9A3700




6Y9A3530




Mirage 2000 - az indiai légierő veteránja. Az 1980-as években vásárolták őket, körülbelül 50 darabot szereztek be.A gépek továbbra is üzemben vannak.

6Y9A3532



Az igazi veterán azonban a Jaguar. India 1979-ben rendelte meg ezt a repülőgépet, miközben ilyen gépek már 15 éve repültek Angliában és Franciaországban. De már nagyon időszerű választania egy méltó helyettesítőt, utódot.

6Y9A3515



A MiG-21-et is ki kell cserélni. Úgy gondoltuk, hogy Tejas fogja helyettesíteni. De erre még nem került sor. Tehát a modernizált MiG-k még szolgálnak. Nagyapák és , apák repültek rajta ... de nem bánom, hogy ennek a gépnek a kora még mindig tart. Gyönyörű repülő, bármit is mondasz!

6Y9A3521
 
W

Wilson

Guest
Ismét a MiG-29. Hasonlítsa össze a különböző generációkat.

6Y9A3505




Menjünk át a helikoptereken. India elhagyta a Mi-26-t e szürke Chinookok javára.

6Y9A3558



Mi-8MTV-5. Kazanban gyártott többcélú jármű. Igazi igásló.


6Y9A3567



Itt egy "ijesztő" Apache.

6Y9A3554



Az indiai "heliport" ötletgazdája - ALH Dhruv. 5,5 tonna tömegű gép. Szintén hosszú ideig tartó fejlesztés jellemezte - a programot a fejlesztés 1984-n indult, az első repülésre - 1992-n került sor.A rendszeresítésre- 2002-n. került sor.Elég szép helikopter lett.
6Y9A3508



A vendégek repülőgépei. A helyi "nagy" katonai vezetők egy üzleti Embraer EMB-135BJ Legacy-l repülnek.

6Y9A3603



Az ukrán küldöttséget hozta ez a An-148.

6Y9A3483



6Y9A3491



C-130 indiai légierő.

6Y9A3481




6Y9A3486
 
W

Wilson

Guest
Hígítsuk fel kissé a vasdarabokat show elemekkel. A hagyományos fényes ruhák unalmas szürke repülőgépekkel és helikopterekkel állnak szemben. Hogyan nézne ki a repülőgép zöld és narancssárgával? Szerintem nagyon előnyös lenne!

6Y9A3488



6Y9A3495



A kettős kerítéssel tartották be a kötelező távolságot technikusok katonai személyzet és a közönség között.

6Y9A3503