. A jobb szélső oldalon egy MiG-29UPG, a MiG-29 továbbfejlesztett változata látható. Egyébként a "MiG-k" a az indiai flottánál szolgálnak. India várhatóan 21 MiG-29-et fog kapni az orosz védelmi minisztérium állományából.
A Su-30MKI az ország légierejének fő repüllőgépe. További 12 db helyben gyártott Su-30MKI megrendelésének lehetősége körvonalazódik.
A francia vadászgépek szépek és jól repülnek, de nagyon drágák. Amikor a Rafale megnyerte a pályázatot, még 126-l volt szó, végül 36-t lett belőle.
Tejasról már volt szó . Örökké fiatal, örökké ... szerencsétlen. Igaz, India nem esik kétségbe. Új projektjeik vannak: kétmotoros vadászgép, nehéz repülőgép. De erről később.
Mirage 2000 - az indiai légierő veteránja. Az 1980-as években vásárolták őket, körülbelül 50 darabot szereztek be.A gépek továbbra is üzemben vannak.
Az igazi veterán azonban a Jaguar. India 1979-ben rendelte meg ezt a repülőgépet, miközben ilyen gépek már 15 éve repültek Angliában és Franciaországban. De már nagyon időszerű választania egy méltó helyettesítőt, utódot.
A MiG-21-et is ki kell cserélni. Úgy gondoltuk, hogy Tejas fogja helyettesíteni. De erre még nem került sor. Tehát a modernizált MiG-k még szolgálnak. Nagyapák és , apák repültek rajta ... de nem bánom, hogy ennek a gépnek a kora még mindig tart. Gyönyörű repülő, bármit is mondasz!

A Su-30MKI az ország légierejének fő repüllőgépe. További 12 db helyben gyártott Su-30MKI megrendelésének lehetősége körvonalazódik.

A francia vadászgépek szépek és jól repülnek, de nagyon drágák. Amikor a Rafale megnyerte a pályázatot, még 126-l volt szó, végül 36-t lett belőle.



Tejasról már volt szó . Örökké fiatal, örökké ... szerencsétlen. Igaz, India nem esik kétségbe. Új projektjeik vannak: kétmotoros vadászgép, nehéz repülőgép. De erről később.


Mirage 2000 - az indiai légierő veteránja. Az 1980-as években vásárolták őket, körülbelül 50 darabot szereztek be.A gépek továbbra is üzemben vannak.

Az igazi veterán azonban a Jaguar. India 1979-ben rendelte meg ezt a repülőgépet, miközben ilyen gépek már 15 éve repültek Angliában és Franciaországban. De már nagyon időszerű választania egy méltó helyettesítőt, utódot.

A MiG-21-et is ki kell cserélni. Úgy gondoltuk, hogy Tejas fogja helyettesíteni. De erre még nem került sor. Tehát a modernizált MiG-k még szolgálnak. Nagyapák és , apák repültek rajta ... de nem bánom, hogy ennek a gépnek a kora még mindig tart. Gyönyörű repülő, bármit is mondasz!
