Hát a régi technikák része javítható az adott bázisokon. A "nagyjavításokat" csinálja a káros rt. (de csak akkor ha házilag nem lehet megoldani) A rábákat a nagyobb karbantartásokra és főleg az elektronikai gondokra viszik be a gyári szervízbe.Huh?
Minden bazison javitanak BTR motorokat meg komplett lakatosmuhelyet tartanak fenn? Annak vegkepp semmi ertelme egy ekkora orszagban.
Mint tudjuk két raktárbázis épül. az egyik a nyugati, a másik a keleti országrészben. Ezek nem tévesztendőek össze a harcanyag és üzemanyag raktárakkal.Ha tényleg hadianyag és javító lerakat lesz akkor Kalocsa rohadt messze van hazán legnagyobb lőterétől, így tulajdonképpen szomszédban van az ellátás azoknak akik lemennek a 0 pontra.
Titokban én még bízok abban is, hogy a hajmáskéri kastély újra tüzérek kezébe kerül.
Mester taníts minket!Ennek fényében természetes, hogy a KC-390 fejlesztésében résztvevő portugálok - akiknek olyan rálátásuk van a dolgokra, amilyen nekünk sose lesz - úgy döntöttek, hogy nem kérnek az első szériából...

Mester taníts minket!
Ugye véletlenül sem arról van szó, hogy a Brazil Légierő statáriálisan lőtte volna agyon azt a védelmi miniszter, aki átengedi másik országnak a saját kontingens első 10 gépét? Jelenleg 29 db C-130-as gépet említ a C-130.net nevű oldal, ami valaha a Brazil Légierő tulajdonában volt. Ebből 14 már nem aktív. Megsemmisült, szétbontották, vagy letárolták (mondjuk nem tudom, hogy minek tárolnak le 67-es gyártású gépeket, de ők tudják ) .
A fennmaradó 15db-ból 8gép biztosan minimum 44 éves, de az olaszoktól átvett gépek is korábbi széria számúak mint a 75-os eredetileg Brazíliának szállított gép.
/Más forrásból meg csak 12 aktív gépet olvastam - ettől persze nem lettek fiatalabbak/
Na szerinted miért akarnak kézzel lábbal szállítógépeket szerezni egy ekkora országba? Évi 6-12 gépet tudnak gyártani.
Tanítson téged a liba, mert Te arról sem veszel tudomást, hogy nincs több megrendelő a típusra. A Boeing kiszállása után meg ne is várj olyat...Mester taníts minket!
Ugye véletlenül sem arról van szó, hogy a Brazil Légierő statáriálisan lőtte volna agyon azt a védelmi miniszter, aki átengedi másik országnak a saját kontingens első 10 gépét? Jelenleg 29 db C-130-as gépet említ a C-130.net nevű oldal, ami valaha a Brazil Légierő tulajdonában volt. Ebből 14 már nem aktív. Megsemmisült, szétbontották, vagy letárolták (mondjuk nem tudom, hogy minek tárolnak le 67-es gyártású gépeket, de ők tudják ) .
A fennmaradó 15db-ból 8gép biztosan minimum 44 éves, de az olaszoktól átvett gépek is korábbi széria számúak mint a 75-os eredetileg Brazíliának szállított gép.
/Más forrásból meg csak 12 aktív gépet olvastam - ettől persze nem lettek fiatalabbak/
Na szerinted miért akarnak kézzel lábbal szállítógépeket szerezni egy ekkora országba? Évi 6-12 gépet tudnak gyártani.

Tanítson téged a liba, mert Te arról sem veszel tudomást, hogy nincs több megrendelő a típusra. A Boeing kiszállása után meg ne is várj olyat...

Az általad felsoroltak közül csak a fejlesztésben résztvevő portugáloknak van megrendelésük...!!!Bezony, mert az argentinek, kolumbiaiak, chileiek, csehek, portugalok mind a Boeing miatt lettek volna vevok...








 
	Pont olyan szín, mint a barack. A férfiak nem látjákOff
Magenta? Az miaf..?
On
Az szépen nézne ki, mert a legtöbb nyomdász bizony férfi és ez a négyszínkolor egyik alapszíne!Pont olyan szín, mint a barack. A férfiak nem látják

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
