KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

Én nem árazok semmit.
A számok magukért beszélnek.
A katonai üzletág árbevétel szempontjából csak a harmadik az Embraer üzletágai között. Ennél a kereskedelmi gépek és a bisjetek is messze több pénzt hoznak az Embraernek.

A KC-390 és a teherszállító kérdés legfeljebb a Brazil kormánynál élvez nagyobb figyelmet, de azt értsd meg hogy az Embraer nem egyenlő a Brazil kormánnyal.
Az Embraer egy nyilvános társaság ahol, amiben a Brazil kormánynak annyiban van több joga mint a többi részvényesnek hogy az arany részvényén keresztül vétó joga van ha a cég olyan irányba megy ami neki nem tetszik.
Amúgy pont annyi szavazattal bír az üzleti döntésekben mint amennyi az általa kontrolált részvények szavazati % a.

A katonai üzletág felét azért akarták átpasszolni a Boeingnek - és hagyta ezt jóvá a Brazil állam is - mert látták hogy önnmagában a katonai vonal nem lett volna életképes vállalkozás = nem működtethető nyereségesen.
Arra számítottak hogy majd a Boeing segítségével csinálnak piacot - elsősorban az USA-n belül - a katonai gépeknek.
Na ez most nem lesz....

Nagy jelentősége nincs a dolognak mivel a magyar légierőnek KC390-i lesznek és biztos,hogy nem a KC390-t választották volna ha kétséguk lett volna a gépek hosszú távú supportjával kapcsolatban az Embrarer helyzete miatt.
 
És akkor a katonai ágazatban a Gripen E/F gyártást még nem is vettük... :rolleyes:
Különben a Boeing nem 49%-ot akart a KC-390-es vállalatból, hanem 51-et, de a Brazil állam kerek perec visszautasította.
hehe :D az sem hangzik rosszul
nem véletlen utasították el az 51%-ot
Én nem árazok semmit.
A számok magukért beszélnek.
A katonai üzletág árbevétel szempontjából csak a harmadik az Embraer üzletágai között. Ennél a kereskedelmi gépek és a bisjetek is messze több pénzt hoznak az Embraernek.
az lehet hogy többet hoznak én ezt megértem de ettől még egy kereskedelmi gépet vagy megvesznek vagy nem, egy bisjet vagy kell valakinek vagy nem, a piac diktálja a keresletet, ellenben a jelen helyzetben a brazil állam diktálja az iramot a katonai teherszállítók terén mivel látják hogy nagy a baj így adnak rá pénzt így is úgy is, erre célzok hogy a rizikó illetve a piaci kereslet-kínálat kapcsolat most nem fenyegeti annyira az embraert, én erre gondoltam
A KC-390 és a teherszállító kérdés legfeljebb a Brazil kormánynál élvez nagyobb figyelmet, de azt értsd meg hogy az Embraer nem egyenlő a Brazil kormánnyal.
Az Embraer egy nyilvános társaság ahol, amiben a Brazil kormánynak annyiban van több joga mint a többi részvényesnek hogy az arany részvényén keresztül vétó joga van ha a cég olyan irányba megy ami neki nem tetszik.
Amúgy pont annyi szavazattal bír az üzleti döntésekben mint amennyi az általa kontrolált részvények szavazati % a.
senki nem beszélt ilyenekről, tisztában vagyok vele hogy embraier nem= a kormánnyal , de a kormány kezelheti kiemelten az embraert ettől még
A katonai üzletág felét azért akarták átpasszolni a Boeingnek - és hagyta ezt jóvá a Brazil állam is - mert látták hogy önnmagában a katonai vonal nem lett volna életképes vállalkozás = nem működtethető nyereségesen.
ez félig igaz, azért akarták átpasszolni hogy különböző jogi kapukat egyszerűen kikerüljenek és ezzel nagyobb piacot hozzanak létra mondjuk pl pont a kc390-nek
Arra számítottak hogy majd a Boeing segítségével csinálnak piacot - elsősorban az USA-n belül - a katonai gépeknek.
na, ezaz ami hatalmas hülyeség, a brazilok nem ennyire hülyék hogy megpróbálják felvenni a versenyt ami vállalattal ami földön úgy hogy nekik a termékpalettájuk 1 gép a sok sok hatalmas cégóriás sok sok termékével szemben, szerintem a brazilok szimplán arra számítottak hogy a jogi kapukat kikerülve szereznek egy erős nevet a kc gép mögé és kb ennyi így elősegítve hogy esetleg a program nyereségesbe fordul
 
ellenben a jelen helyzetben a brazil állam diktálja az iramot a katonai teherszállítók terén mivel látják hogy nagy a baj így adnak rá pénzt így is úgy is, erre célzok hogy a rizikó illetve a piaci kereslet-kínálat kapcsolat most nem fenyegeti annyira az embraert,
Már hogyne fenyegetné...
a katonai üzletágnak u.úgy profitot kellene termelnie mint a polgári üzletágaknak.
ha nincs megrendelés = akkor a katonai vonal veszteséges lesz.
egy állami cégnél ez nem probléma, de egy nyilvános társaságnál ez már igen is probléma.
a veszteséget vagy a polgári üzletágak profitját emészti, vagy a Brazil államnak kell újabb és újabb összegekkel támogatni az Embraert.
Az Embraer már kapott egy $600 milliós áthidaló / munkahely megtartó kölcsönt. Gondolom ebből nem szeretne a Brazil állam sem rendszert csinálni.
https://uk.reuters.com/article/us-e...mmercial-aviation-chief-departs-idUKKBN23M1QB
A hitel felvétele óta is leginkább csak arról érkeznek hírek hogy a KC-390 program alulfinanszírozott és további késések várhatók
https://www.time24.news/2020/09/def...-delays-kc-390-project-air-naval-defense.html
https://www.time24.news/2020/09/embraer-penniless-defense-delays-kc-390-project-airpower.html

De amúgy ne nekem higyj. Olvasd el a Fitch most Szeptemberi értékelését a cégről annak tervezett kötvénykibocsájtása kapcsán (ami amúgy BB+ minősítést kapott negatív kilátásokkal...:()
https://www.fitchratings.com/resear...-embraer-proposed-bond-issuance-bb-10-09-2020
 
Én nem árazok semmit.
A számok magukért beszélnek.
A katonai üzletág árbevétel szempontjából csak a harmadik az Embraer üzletágai között. Ennél a kereskedelmi gépek és a bisjetek is messze több pénzt hoznak az Embraernek.

A KC-390 és a teherszállító kérdés legfeljebb a Brazil kormánynál élvez nagyobb figyelmet, de azt értsd meg hogy az Embraer nem egyenlő a Brazil kormánnyal.
Az Embraer egy nyilvános társaság ahol, amiben a Brazil kormánynak annyiban van több joga mint a többi részvényesnek hogy az arany részvényén keresztül vétó joga van ha a cég olyan irányba megy ami neki nem tetszik.
Amúgy pont annyi szavazattal bír az üzleti döntésekben mint amennyi az általa kontrolált részvények szavazati % a.

A katonai üzletág felét azért akarták átpasszolni a Boeingnek - és hagyta ezt jóvá a Brazil állam is - mert látták hogy önnmagában a katonai vonal nem lett volna életképes vállalkozás = nem működtethető nyereségesen.
Arra számítottak hogy majd a Boeing segítségével csinálnak piacot - elsősorban az USA-n belül - a katonai gépeknek.
Na ez most nem lesz....

Az mindig olyan vicces, amikor valaki ignore miatt nem tudja, hogy mar kijavitottak a huyesegeit egy valaszban (lasd az elozo kommentem az Embraer tozsdefelugyeletnek adott reszvenyesi strukturajarol es az ott leirtakat a brazil kormany hatalmarol), de o meg nyomja tovabb a suket szoveget... :D
 
  • Tetszik
Reactions: fedett_mókus
Volt egy ilyen előadás egy konferencián:

Colonel Sergio Heitor Carpinteiro Peres , Commander 204 Squadron, Brazilian Air Force
Strategic Views on the Integration of the KC-390 into the Brazilian Air Force

  • Strategic aims and ambitions of the Brazilian AF: prototyping and procuring the KC-390 to meet regional requirements
  • Tactical and strategic lift requirements within the Brazilian AOR
  • How the KC-390 provides consistent air-to-air refuelling capability for the Brazilian Air Force and enables strategic reach
  • Integrating heavy lift platforms with ISR and other mission critical air assets

Itt mire gondolhatott: "Integrating heavy lift platforms with ISR and other mission critical air assets"?
 
Volt egy ilyen előadás egy konferencián:

Colonel Sergio Heitor Carpinteiro Peres , Commander 204 Squadron, Brazilian Air Force
Strategic Views on the Integration of the KC-390 into the Brazilian Air Force

  • Strategic aims and ambitions of the Brazilian AF: prototyping and procuring the KC-390 to meet regional requirements
  • Tactical and strategic lift requirements within the Brazilian AOR
  • How the KC-390 provides consistent air-to-air refuelling capability for the Brazilian Air Force and enables strategic reach
  • Integrating heavy lift platforms with ISR and other mission critical air assets

Itt mire gondolhatott: "Integrating heavy lift platforms with ISR and other mission critical air assets"?

Tobbfelekeppen is lehet ertelmezni.
Lehet, csak szimplan arra gondolt, hogy az ISR gepeiket meg mast is tankoljanak...?

EGVA_-_Embraer_145SA_-_Hellenic_Air_Force_-_729_%2830186004888%29.jpg


Lehet, hogy esetleg kiegeszito cuccokat raknanak ra, amelyek bedolgoznanak ennek...?

Avagy a ramparol inditananak ezek szamara kisebb loitering surveillance dronokat?
 
Volt egy ilyen előadás egy konferencián:

Colonel Sergio Heitor Carpinteiro Peres , Commander 204 Squadron, Brazilian Air Force
Strategic Views on the Integration of the KC-390 into the Brazilian Air Force

  • Strategic aims and ambitions of the Brazilian AF: prototyping and procuring the KC-390 to meet regional requirements
  • Tactical and strategic lift requirements within the Brazilian AOR
  • How the KC-390 provides consistent air-to-air refuelling capability for the Brazilian Air Force and enables strategic reach
  • Integrating heavy lift platforms with ISR and other mission critical air assets

Itt mire gondolhatott: "Integrating heavy lift platforms with ISR and other mission critical air assets"?
Egyértelműen arra, hogy a nehéz szállítógépeket platformként használnák awacs, jstars, mindenint feladatokra.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Par snitt erejeig van belulrol is video:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: arcas