Hát ez tényleg érdekes....csak gyűlnek a konteók a fejemben.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hát ez tényleg érdekes....csak gyűlnek a konteók a fejemben.
Hát ez tényleg érdekes....csak gyűlnek a konteók a fejemben.
Mivel nem akarom nem ide való hozzászólásokkal szét offolni a topikot csak annyit mondok,hogy tisztában vagyok mind a két úriember (itt a fórumon kifejtett) a géppel kapcsolatos kétségeivel.
Minek kellene nekik az A-400 mellé?
Azért valljuk be, 10 darab A400 hosszú távon egy akkora (és nem kis álmokat szövögető) országnak, mint a törökök édeskevés és az ezeréves B/E Herculeseik is lassan kiöregednek. 2008-tól korszerűsítették őket elvileg további 20 évre. A politikai szálakról nem is beszélve, könnyen alkatrész nélkül maradhatnak.
Szeptember környékén még az ukránok házaltak náluk az An-178 közös gyártásával. Tudjátok, nem zörög a haraszt...
https://militaryleak.com/2020/09/08/ukraine-offers-antonov-an-178-co-production-to-turkey/
Szerintem egyáltalán nem elképzelhetetlen...Hát ez tényleg érdekes....csak gyűlnek a konteók a fejemben.
No de az ukranokban meg talan lenne is fantazia: a szomszedban vannak, teljesen csorok, egy tizgepes rendeles a mennyorszag lenne a terveiknek, no meg biztosan hajlandoak tech transferre is (ha meg eltunik az orszag a sullyesztoben mondjuk 15 ev mulva, akkor a torokok gyarthatjak tovabb egyedul.)
Ezzel szemben a brazilok nemhogy nem szegenyek, de gazdagok, ok abban erdekeltek, hogy ok kapjanak tovabbi technologiat, nem abban, hogy ok adjanak at (sokan elfelejtik, hogy az 5-6. legnagyobb gazdasag a vilagon, rengeteg penzuk van - csak az mind egy vekony elitnel marad: a gazdagok szupergazdagok, a szegenyek hihetetlen nyomorban elnek, minimalis a tarsadalmi mobilitas.)
Az iráni embargó sikertelensége jól mutatta, hogy a népszerű típusok alkatrészeit bárhová be lehet csempészni a lebukás kockázata nélkül, mert a "nem feltűnő" alkatrészek több cégen és még több közvetítőn át könnyen ki- és bejuttathatók. Ám ezt a ritka A400M és a még ritkább KC-390 alkatrészek esetén már nehezebben és csak jóval drágábban lehetne megvalósítani...Szerintem egyáltalán nem elképzelhetetlen...
- Amilyenek mostanában a Török-Francia illetve a Török-Német kapcsolatok a türkök jó eséllyel már most semmiféle technikai támogatást vagy alkatrészt sem kapnak az A400-ik üzemeltetéséhez. Amúgy is egyre több NATO tagállam hirdet nyílt embargót a Török fegyver eladásokra. => a török A400 ok meg fognak állni.
- A multkorában a türkök már tárgyalgattak az Ukránokkal is az An-178 ról. A törökök v.színű ismerik az Ukránokat és ha már lehet választani akkor már inkább ők is a Brazilikkal üzletelnek.
- az A400 ok eladása láthatóan nem megy. A török rep.iparnak munkát kell találni. Ha bele tudnak folyni a KC390 gyártásába és a végén esetleg beiindulnak a KC390 eladások akkor még akár jól is járhatnak...
Bocsi, de ez tényszerűen nem igaz:Ezzel szemben a munkanélküliséggel küzdő Brazília és a népszerűségvesztésben élenjáró Bolsonaro garantáltan nem támogatná a KC-390 külföldi gyártását.
már ha Brazilia nem ad elő egy helyes gazdasági földbeállást a következő években.Bocsi, de ez tényszerűen nem igaz:
- Egyrészt a KC-390 nek jelenleg is csak az összeszerelése történik Braziliában.
Az alkatrészek és részegységek minimum 80% át NEM Braziliában gyártják.
- Másrészt a Brazilok egyszer már megegyezetek a Boeing céggel egy USA összeszerelő sor felállításáról, és ez az üzlet nem a Brazilok hibájából hiúsult meg.
Mindenesetre tisztán mutatja hogy megfelelő ajánlat esetén a Brazilok hajlandóak kiadni a kezükből még az összeszerelést is.
Hasonló arányok lehetnek az Airbus és a Boeing "gyártásánál" is, lásd a sokezernyi beszállítót! De a braziloknak nélkülözhetetlen még az "összeszerelés" is - gondolj csak a favellákban nyomorgókra...!!!A KC-390-nek jelenleg is csak az összeszerelése történik Brazíliában.
Az alkatrészek és részegységek minimum 80% át NEM Brazíliában gyártják.
SOHA nem egyeztek meg a KC-390 USA összeszereléséről!!! - A Boeing azt csak szerette volna, hogy "hazai versenytársat" állítson az LM által gyártott Herkinek...A brazilok egyszer már megegyeztek a Boeing céggel egy USA összeszerelő sor felállításáról, és ez az üzlet nem a brazilok hibájából hiúsult meg.
Mindenesetre tisztán mutatja hogy megfelelő ajánlat esetén a brazilok hajlandóak kiadni a kezükből még az összeszerelést is.
Mesélj még!!!!. Ezzel szemben a munkanélküliséggel küzdő Brazília és a népszerűségvesztésben élenjáró Bolsonaro garantáltan nem támogatná a KC-390 külföldi gyártását.
Várd ki a végét, mert Brazíliát a meleg ellenére nagyon szereti a vírus! - És ha egyszer lesz oltóanyag, a szegényebbeknek biztos nem fog jutni belőle...!!!Mesélj még!!!!
Ez így van.Hasonló arányok lehetnek az Airbus és a Boeing "gyártásánál" is, lásd a sokezernyi beszállítót!
???De a braziloknak nélkülözhetetlen még az "összeszerelés" is - gondolj csak a favellákban nyomorgókra...!!!
Persze...mivel a Boeing visszatáncolt az egész Embraer üzlettől.SOHA nem egyeztek meg a KC-390 USA összeszereléséről!!!
Igen, épp az arányokkal vannak problémák! - A külföldi összeszerelés meg garantáltan nem fog javítani a siralmas brazil arányon...!Minden társadalomban vannak favellák (az USA ban is) persze eltérô arányban.
Még mindig nem értem, hogy hogy jön ez ide! Legközelebb az őserdők problémájàn keresztül próbálod bebizonyítani, hogy az Embraer katonai szállítógép projektje szar?Igen, épp az arányokkal vannak problémák! - A külföldi összeszerelés meg garantáltan nem fog javítani a siralmas brazil arányon...!
Ilyen hülyeséget Te állítasz! - Én azt mondtam, hogy KC-390 egy kiforratlan típus, mely gyermekbetegségeiről és későbbi típushibáiról még semmit sem tudunk. Tehát ilyen gépek rendszeresítése katonai célra több mint kockázatos. - Jó jó, értem én, most béke van, így ki nem sz@rja le, hogy repülés tilalom vagy különböző alkatrészek hiányában mennyit fognak rohadni a betonon, miközben milliókat húznak ki az adófizetők zsebéből...!!!Még mindig nem értem, hogy hogy jön ez ide! Legközelebb az őserdők problémájàn keresztül próbálod bebizonyítani, hogy az Embraer katonai szállítógép projektje szar?