Nem nem tartalmazza. Ez a "t&d" csak hálózati veszteséget ad meg.Ennyit nem lopnak. A fenti szám ezt is tartalmazza.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem nem tartalmazza. Ez a "t&d" csak hálózati veszteséget ad meg.Ennyit nem lopnak. A fenti szám ezt is tartalmazza.
Forrás? Hm..?Nem nem tartalmazza. Ez a "t&d" csak hálózati veszteséget ad meg.
The transmission and distribution or “T&D” system, then, includes everything between a generation plant and an end-use site. Along the way, some of the energy supplied by the generator is lost due to the resistance of the wires and equipment that the electricity passes through. Most of this energy is converted to heat.Forrás? Hm..?
Képtelenség. A te számaid szerint minden 10. fogyasztó lopja az áramot.nem érted amit mondani akarok ugye? te leírtad ezt a 10-12%-ot eddig oké, én leírtam hogy ~20% mert az áramlopásokat is veszteségnek számolják
Ráadásul ipari fogyasztó is...Képtelenség. A te számaid szerint minden 10. fogyasztó lopja az áramot.
Ez alapján 8,3% volt 2016-ban.Mivel dolgozom most nincs időm olvasgatni, de szerintem itt minden fontos információt meg lehet találni:
https://www.mavir.hu/documents/10258/107818/MEKH+MAVIR+STATISZTIKAI+KIADVÁNY_2016.pdf/7d41cd0d-35b1-4218-b564-a50ed5370155
igaz, fellapoztam az energetikás jegyzeteimet, 15% maximum veszteség aminek nagyjából 5% lopásból és egyéb behatásokból keletkezik, nem pedig 15+5%, viszont az általad hozott t&d csak a hálózati veszteségeket foglalja magában.Ez alapján 8,3% volt 2016-ban.
(75. oldali ábra.)
"Az elosztó hálózati veszteség nagyságrendileg a hálózatba betáplált villamosenergia 6-9 %-a. Mennyisége kis mértékben, de jellemzően évről évre csökken – erre ösztönöz a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) is. A Hivatal ugyanis elismeri a hálózati veszteség költségének jelentős részét, minden évben csökkentve ezen, elosztónként differenciáltan, mert a veszteség mértéke nagyban függ a hálózat topológiájától is (pl. hogy milyen sűrűn vannak fogyasztók, milyen hosszú a hálózat). A veszteség jelentős része műszaki eredetű, csak körülbelül 20-30 %-a kereskedelmi. A kereskedelmi veszteségek közül a legnagyobb arányt (40-50 %-ot) nem az áramlopások adják, hanem a hibás mérések. A számlázási hibák valamint az áramlopások külön-külön 20-30 %-ot tesznek ki."igaz, fellapoztam az energetikás jegyzeteimet, 15% maximum veszteség aminek nagyjából 5% lopásból és egyéb behatásokból keletkezik, nem pedig 15+5%, viszont az általad hozott t&d csak a hálózati veszteségeket foglalja magában.
Mi más lehetne még, mint FC?
A hidrogén kiszabadulva (fojtás nélküli nyitott térben) nem robban, csak hevesen ég. (lásd Hindenburg léghajó video)Nem rosszabb a helyzet,mint a benzinnel.
A tartályokat meg nagyon komolyan veszik, sokkal komolyabban mint egy benzin/gázolaj tartályt.
https://www.energy.gov/eere/fuelcells/high-pressure-hydrogen-tank-testing
A dugattyús motoros hidrogén felhasználás halott. Az utolsó mohikánok a BMW és a Mazda (wankel) voltak. Feladták, belátták hogy borzasztó a hatásfok. Mások már kezdettől fogva hagyták ezt a kérdést..Pl elégetik belső égésű motorban.
Autók szintjén is több százezer eurós tétel egy üzemanyagcella, egy vonatra felszorozva tíz-százmilliókról beszélünk ugyanannál a platinás technológiánál.
Szóval igenis érdekes kérdés, hogy készítettek vmi üzemanyagcellát új anyagokból olcsón, vagy benne van egy tonna platina ami MagLev árkategóriába röpíti ezt a vonatot (igen, tudom, hogy ott a pálya a drága), vagy csak simán egy belső égésű motorban elég a H2 és semmipénzből, kisebb hatékonysággal, de megoldották.
Ha egy vonat csattan és több tonna cseppfolyós H2 van egy helyen, azt nyugodtan veheted zárt térnek.
Ha egy vonat csattan és több tonna cseppfolyós H2 van egy helyen, azt nyugodtan veheted zárt térnek.
Szerinted mennyire van szükség ahoz, hogy egy egész vonatot 1000km-re vigyen el, egy kilóra?!A folyékony hidrogén sűrűsége 70kg/m3. Halmozz már fel vtöbb tonnát!
Másrészt még adnék egy kulcsszót: karbazol.
Tömegre, nem térfogatra. Lényeges részlet!Te írtad a több tonnát! A hidrogén fűtőértéke 3x-a a gázolajnak.
Szerinted mennyire van szükség ahoz, hogy egy egész vonatot 1000km-re vigyen el, egy kilóra?!