1 évig tartották.Pedig ment a hupákolás többször is, hogy annyi lesz.Csudálatos. Persze aki előre megjósolta, hogy mi lesz a vége ennek, az helikopter volt.
Most esik le végre ezen "zsenik" szakértelme sok embernek?
Most majd kiderül mennyire fontos gyorsan és sokat autózni tömegeknek...
Itt a kritikus pont a schwechati robbantás volt augusztusban. Akkor kiesett a magyar piac 20%-a, amit az OMV látott el. Azt a stratégiai készletekből pótoltuk.
Aztán az ukránok elszámolási vitára hivatkozva leállították a Barátságot, amikor ment Batta nyári karbantartása.
Azóta az orosz támadások miatt a Barátság többször leállt. Így a kellő ütemben nem tudták pótolni a stratégiai készleteket. Minden battai üzemzavar, lásd most azonnal ellátási zavart okoz.
Valszeg az európai recesszió miatt a 95-ös 500 körülire lemegy másfél hónapon belül. De a Diesel tartósan magas marad, mert a szankciós szabályok bénítják az európai export-importot Unión belül is. Pl. Pozsonyban tilos lesz orosz dieselt exportálni.