ТАСС @tass_agency 3 ó3 órával ezelőtt3 órával ezelőtt 3 ó3 órával ezelőtt
Élő # Periszkóp : A vezető a Deep Purple, Ian Gillan koncertek Oroszországban
Élő # Periszkóp : A vezető a Deep Purple, Ian Gillan koncertek Oroszországban
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Köszönöm.Tény mozgalmas egy terület. Nyüzsge ez a humanoid.Ott van fenn északon , a finnek alatt és Lettországtól keletre. Régen önálló hercegség volt. A középkorban mozgalmas volt arrafelé az élet a Német lovagrend majd később a Lengyel-Litván és a svéd szomszédság miatt. Szép vidék. Ma ott csoportosul egy komoly orosz sereg, ami érthető a Nato szomszédság miatt. A helyzet ugyanaz mint régen.
Én is nagy intenzitással kutatom a női agy rejtelmeit, mégsem fogom soha megérteni őket.
A nagy német autógyárak közűl mégis melyik az amelyik nem akarja a motorjait fejleszteni? A VW csoport, a BMW, a Mercedes, az Opel (tudom az amerikai)?
Nem az elektromos hálózatról van szó meg hogy azt tákolják, hanem hogy azt bővíteni kell és főként táplálni, ráadásul olcsó és tiszta árammal. Erre a megújuló nem jó, atomerőművet nem tudnak ennyit építeni egyelőre, olajat meg szenet égetni erőműben és azzal táplálni villanyautót aztán kurvanagy ötlet lesz. Se mennyiségben, se minőségben nem áll rendelkezésünkre a szükséges két alapvető dologból kettő a villanyautóra váltáshoz globálisan.
Nincs az az erőmű, ami az olajadat olyan hatékonyan égetné el, hogy a hatásfoka, feltranszformálás, szállítás, letranszformálás, akku hatásfoka / hidrogéngyártás + üzemanyagcella hatásfoka, villanymotor hatásfoka jobban jöjjön ki, mint egy (akár nem is olyan modern) benzinesé vagy dízelé. A megújulók meg drágák, integrálhatóak minden rendszerbe, de csak drágítják az áram átlagos árát és megbízhatatlanúl termelik az áramot, ezzel rángatva a hálózatot. Ha neked sok áram kell, olcsón és megbízhatóan akkor alaperőművekben kell gondolkozz, ha még CO2-t sem akarsz belőle akkor atom vagy vízerőmű, az meg nem megoldás, hogy valahol máshol füstöljön, esetleg ha egy másik kontinensen, de akkor a szállítás lenne drága.Sosem az volt a gond az emberiség történelmében, hogy nem tudták a férfiak, hogy mit akarnak a nők, hanem annak elérése okozott mindig problémát.
Csak olvastam a hírt valahol. Majd megpróbálok utánanézni neki.
Ha az olajat autó helyett erőműben égetnénk az nem feltétlenül lenne rossz ötlet. Erőműben hatékonyabb égetni és kevesebb is a szennyeződés. Valamint az erőmű nem a városban, hanem a várostól távolabb eregetné a füstöt, ami azért jó, mert a városi légszennyezettség súlyos gond. Az elektromos autók kevesebb energiával is elérik ugyanazt a menetteljesítményt, így az olaj-áram-villanymotor meghajtás energetikai szempontból se feltétlenül rosszabb, mint a közvetlen olajfelhasználás. Ráadásul egy ilyen rendszerbe a megújulók is könnyen integrálhatóak. Kb az áram 10%-át kényelmesen meg lehetne termelni velük.
A gond ezzel az, hogy ehhez megfelelő villanyautó kéne, amihez meg aksi kell. Olyan aksi, ami teherautók ellátásához is elég. Szóval itt pár év alatt is alaposan megváltozhat a helyzet.
Igen, három UPAZ típusú konténerből tudja kiengedni a hajlékony tankolócsöveket a kosárral a végükön.Ez légi utántöltő?
Köszönöm.Igen, három UPAZ típusú konténerből tudja kiengedni a hajlékony tankolócsöveket a kosárral a végükön.
Igen, három UPAZ típusú konténerből tudja kiengedni a hajlékony tankolócsöveket a kosárral a végükön.
105,7 tonnát maximum, de ez függ attól is, hogy hol kell utántöltenie: nagyobb távolságban ez a mennyiség kisebb.Mennyi kerót tud át tölteni összesen?