Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ezek a diagramok azt is tartalmazzák implicite kivéve a hajtómű stabilitást. Ez az, ahhol TF-30 nagyon, de nagyon elvérzett...Gondolom ezek mellet egy légi harc szituációban az is sokat számít, hogy mennyire rugalmasak a hajtóművek, illetve, hogy mekkora állásszögeken tudnak repülni a vadászrepülőgépek.
És akkor vannak a pilótákra vonatkozó részek, hogy mennyire könnyen kezelhető a repülőgép, milyen a kabin ergonómia és a kilátás a gépből stb...
Ilyet találni itt-ott F-18-ról, de ezek egyetlen magaságon egyetlen konfiggal. A tömeget meg számolhatom ki én... Ez ráadásul 15 ezer lábon van, ilyen magasságon az F-16-ról nics. A sustained rate összehasonlítható ez alapján az F-15 és MiG-29 9.12-vel úgy, ahogy.Molni
Ezek nem tudom mennyire hitelesek , de berakom hátha nem ismered őket.
F-18:
Ezt is ismerem, csak ezt azért nem akartam haszálni, mert nincs ECM pod és csak 2xAAM. Viszont burtális. 15k lábon is 14 fok feletti állandósult szögsebeség. Ez az előd. 14 vs 10 fok. 40%-kal (!) jobb Ps = 0-nál. Ps = 400-nál 10 fok vs. kicsit 4 fok alatt. Nem véletlnül fosták össze magukat anno a gyönyörtől a pilóták.Van F-16-ról is 15000 lábon:
Így lesz az eredmény ez...
Ez a videó a forduló sugarat muatja. Ami fontos ma az inst. turn idítás után kitartott 10-12 fok körüli sebesség, hogy képes legyél indőben fordulni, ha valami csúnyaság jön feléd, ekkora jellemzően süllyed is az ember közepes magasságon is BVR-ban.Nagyon régi, de nagyon szemléletes felvétel, már sokszor láttam. De éppen az általad említett HOBS miatt, mára már nagyrészt értelmetlen, hogy mekkora a fordulósugár, ha célre lehet vezetni a rakétát..
Nagyon régi, de nagyon szemléletes felvétel,
----Ez a videó a forduló sugarat muatja. Ami fontos ma az inst. turn idítás után kitartott 10-12 fok körüli sebesség, hogy képes legyél indőben fordulni, ha valami csúnyaság jön feléd, ekkora jellemzően süllyed is az ember közepes magasságon is BVR-ban.
Ez ebben a formában nem igaz. Én úgy látom, hogy te továbbra sem érted és nem tudod levezetni a diagramok taralmát.----
BVR-ben a két fordulósugár közti állapot nem releváns..
A videón látható példa tényleg marginális ma, ahogy eddig kb. kétszázszor írtam le. De, ha ez lenne a design point (nem ez volt), akkor a nagyobb sebességen az off design hatás az, hogy ott gyorsabban fordul az F-16.Közelharc esetén meg a HOBS miatt lassan érvényét veszti szerintem.. A képalkotós világban... ez a különbség szerintem nem sokat ér..