Ez egyszerű. Egyrészt a szárny egyenszilárdsága miatt akármennyi tartót nem lehet felszerelni, csak sok kis teherbírásút, vagy kevesebb, nagyobb terhelhetőségűt, ezáltal flexibilisebbet.
Viszont ebben az esetben is figyelni kell arra, hogy az egymással szomszédos függesztmények körüli áramlás milyen viszonyban van egymással.
Jó közelítéssel a függesztmény és annak tartója körül kialakuló áramképbe (annak összes interfetenciájával, örvényrendszerével egyetemben) nem szerencsés belerakni egy másik függesztmény körüli áramlásrendszert.
Utoljára az ötvenes években készítettek a második világháborús gépekhez hasonlóan sűrűn pilonozott gépeket (pl Iljusin, Il-28S, a debrecenben is szolgált csataverzió), ahol a pilonok közelségét jóformán csak a rájuk aggatott bombák és nem irányított rakéták fizikai mérete korlátozta. De ez meg igye egy sugárhajtású szubszonikus gép volt.
Illetve, jut eszembe, A-10A és Szu-25...
Viszont ebben az esetben is figyelni kell arra, hogy az egymással szomszédos függesztmények körüli áramlás milyen viszonyban van egymással.
Jó közelítéssel a függesztmény és annak tartója körül kialakuló áramképbe (annak összes interfetenciájával, örvényrendszerével egyetemben) nem szerencsés belerakni egy másik függesztmény körüli áramlásrendszert.
Utoljára az ötvenes években készítettek a második világháborús gépekhez hasonlóan sűrűn pilonozott gépeket (pl Iljusin, Il-28S, a debrecenben is szolgált csataverzió), ahol a pilonok közelségét jóformán csak a rájuk aggatott bombák és nem irányított rakéták fizikai mérete korlátozta. De ez meg igye egy sugárhajtású szubszonikus gép volt.
Illetve, jut eszembe, A-10A és Szu-25...