M 
		
				
				
			
		molnibalage
Guest
A gép egyhajtóműves kialakítása és az F100 ereje azért annyira más végeredményt nem engedett volna. Nézd meg a japán F-2-est.Ha jól értem, az F-16 tervezésénél a fő szempont a minél jobb dogfight képesség volt. A csapásméres másodlagos. Úgy értettem, hogy alapoktól máshogy tervezte volna, másmilyen szárnyak, törzs, ilyesmi. Tehát egy F-16, aminek a tervezésénél a csapásmérő bevetések szerepelnek az első helyen, nem úgy nézett volna ki, mint a megvalósult F-16, aminél a digfight volt első helyen.
- Kettővel több függesztő.
- Nagyobb szárny.
- 13%-kal több belső keró.
 
	 
 
		
 
 
		 
	 
	


 
 
		 
 
		 Azért volt benne vagy két tájékozódás elvesztése, de értem, hol látod a problémát.
 Azért volt benne vagy két tájékozódás elvesztése, de értem, hol látod a problémát.