Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A második géppel megnéznék egy demót. Van egy tippen, hogy egy sima F-15C-t felszállás utáni emelkedésben a végén még lenyomná.A két legnagyobb tolóerőfelesleggel megáldott F-16-os, ami valaha repült.
A 83-120-as block 30-as, ami az F110GE129-esnek volt a tesztgépe:
És a 86-359-es block 30-as, ami pedig a mégerősebb F110GE132-essel volt felszerelve:
Pilótája (sötétkék overálban) az a Steve Barter, aki 1997-ben Kecskeméten, a NATO EXPRESS repülőnapon a Spangdahlem-i blcok 50-es F-16C géppel repült bemutatót.
F-16A kis magasságú (éles) légiharca OV-10 Bronco ellen.
A Vulcan csúnyán szétküldte a kis légcsavaros gépet.
VK | VK
vk.com
A magyar 29-es flotta kb. ugyanennyi idő alatt repült 18 ezer órát.
Az együléses gépek 13 ezret.
Ne írjuk le, hogy hány pilótával, mert elsírnánk magunkat.
Kemény.
Igen. Ezek szerint képesek megtartani az embereket a rendszerben és repülnek is azért.A cikk végén ott van hogy a pénteki repülése során a Belga Légierő három másik pilótája kíséri majd De Vries-t és együtt a négy pilóta több mint 16 000 órát repült már F-16-on. Gondolom, erre írtad.