Block 60-as F-16E-k. Tartom a véleményem, hogy ezekben már nem a GE132-es hajtómű van, hanem downgrade-elték őket a block 50-esek 129-eseivel:
	
			
				
			Block 60-as F-16E-k. Tartom a véleményem, hogy ezekben már nem a GE132-es hajtómű van, hanem downgrade-elték őket a block 50-esek 129-eseivel:
A fúvócsőből és a gyártásban szerzett tapasztalatomból.Ezt a hajtómű hangja alapján állapítottad meg?
Egyébként miért cserélnék le az eredeti hajtóművet gyengébbekre?
Külső eltérés nincs is a -129 és -132 között?A fúvócsőből és a gyártásban szerzett tapasztalatomból.
Nem biztos, hogy igazam van, de a következőket látom:
- A GE132-es egy elég egyedi dizájn, nem használják sehol máshol, csak az UAE gépein
- A GE132-es lényegesen drágább hajtómű, karbantartása is speciálisabb, mivel ez egy olyan 4gen dizájn, amihez az YF120-ason kifejlesztett blisk fan fokozatot, turbinát és utánégető rendszert alkalmazzák. Más szerszámok, más javítástechnológia.
- Jelenleg, az újonnan átadott F-15-ösökbe a GE129-es kerül, az van zömében a gyártósoron, illetve ez kell még az összes block 50-es F-16-ost üzemeltető országnak is
- A GE132-es békeidős tolóereje megegyezik a GE129-esével, attól teljesítményben csak akkor különbözik, ha a méretezett rezsimen járatják.
- A GE132-es normál tolóerejét adó gázhőn kb 4000 ciklust bír “csak” ki, azonban, ha lehangolják a GE129-es szintjére, akkor ugyanúgy 6000 ciklust tud. Vagyis, egy olcsóbb és nagyobb bázissal bíró GE129-es inkább megéri, mint külön fenntartani egy spec karbantartó bázist és rendszert, az alkalmi nagyobb tolóerő végett
Mint írtam, van eltérés. Mutatom:Külső eltérés nincs is a -129 és -132 között?
Ez valami kibebaszott jó videó.Gyakorolnak az Alabama-i nemzeti gárdisták. Az, hogy a Vulcan egy nem épp halk csúzli, eddig is sejtettük, de ez azért nem semmi.
Ennél viszont nagyobb nem semmi, hogy milyen pontosak a betöltöltetes, lézer irányítású egytonnás bombák.
Képzeljük, ha még az a 4-500kg-nyi töltet is bennük lenne...
Gyakorolnak az Alabama-i nemzeti gárdisták. Az, hogy a Vulcan egy nem épp halk csúzli, eddig is sejtettük, de ez azért nem semmi.
Ennél viszont nagyobb nem semmi, hogy milyen pontosak a betöltöltetes, lézer irányítású egytonnás bombák.
Képzeljük, ha még az a 4-500kg-nyi töltet is bennük lenne...
*Betontöltetes, bocsiGyakorolnak az Alabama-i nemzeti gárdisták. Az, hogy a Vulcan egy nem épp halk csúzli, eddig is sejtettük, de ez azért nem semmi.
Ennél viszont nagyobb nem semmi, hogy milyen pontosak a betöltöltetes, lézer irányítású egytonnás bombák.
Képzeljük, ha még az a 4-500kg-nyi töltet is bennük lenne...
Jogos megjegyzés, de én pl mikor Hajmáskéren néztem a Gripenek rácsapásait, ugyanilyen szép napos, gomolyfelhős időben, bizony tényleg elég közel voltak már, mikor észre lehetett venni őket.Amikor az inert bombától is felpattant az MRAP, hát lestem egy nagyot.
De nem úgy fan, hogy MANPAD zónán belül nem gépágyúzunk, mert öngyilkosság?
Bevédeni nem feltétlen lehet.Jogos megjegyzés, de én pl mikor Hajmáskéren néztem a Gripenek rácsapásait, ugyanilyen szép napos, gomolyfelhős időben, bizony tényleg elég közel voltak már, mikor észre lehetett venni őket.
Namost élesben, ha már tényleg odáig vetemednek, hogy lebombázva messziről minden kritikus célpontot, gépágyús rácsapásokkal fognak operálni, akkor ember legyen a talpán, aki időben célra tud emelni egy Igla-t egy 900-al felé zuhanó gépre.
Nem lehetetlen, de én így látatlanban azt mondom, hogyha nekem kéne bevédeni egy vállrol indítható rakettával azt a konvojt, amit épp egy ilyen F-16-os készül szétgépágyúzni, nagyon nem biztos, hogy sikerrel járnék.
Itt az is a baj, hogy az a másodpercenként 100 darab 20mm-s skuló úgy beterít mindent, hogy odalent köpni-nyelni nem tudnak.
Mindemellett ez a gépágyúzás, mint feladat - ahogy én innen messziről megfigyelem - főleg ANG-s gépeknél gyakori.
Pontosan igy van. Jónéhányszor volt alkalmam a győriekkel gyakorló gépeket megfigyelni, amint Komáromnál alacsony magasságon megfordultak,...az érkező gépet nagyon nehéz kiszúrni az égen, általában a kifordulás utáni robajra kapja fel a fejét az átlagember és a távolodó gépet szintúgy nehéz észre venni az égen.Jogos megjegyzés, de én pl mikor Hajmáskéren néztem a Gripenek rácsapásait, ugyanilyen szép napos, gomolyfelhős időben, bizony tényleg elég közel voltak már, mikor észre lehetett venni őket.
Csak egy valódi haderő védelme az nem a két szép szeme...Pontosan igy van. Jónéhányszor volt alkalmam a győriekkel gyakorló gépeket megfigyelni, amint Komáromnál alacsony magasságon megfordultak,...az érkező gépet nagyon nehéz kiszúrni az égen, általában a kifordulás utáni robajra kapja fel a fejét az átlagember és a távolodó gépet szintúgy nehéz észre venni az égen.
Ettől még a gépágyúzást ugyanúgy gyakorolni kell. Azokra az esetekre, amikor használható.Csak egy valódi haderő védelme az nem a két szép szeme...
Vannak ott radarok és rádiók, amik szépen közlik, hogy a cél honnan jön. És a MANPAD sem csak pont a cél mellett lehet...
Szerintem a hölgyet instant lehet is küldeni az USAF pilóta képzőjébe....elképesztően jó anyag.
Just pulled 9.5 G’s - ‘Are those cows down there?’ Lol. You killed it girl!
 
  
 

Persze, ez világos. Én csak a MANPAD-os csávó "szép szeme" egyedi esetére gondolva emlitettem...Csak egy valódi haderő védelme az nem a két szép szeme...
Vannak ott radarok és rádiók, amik szépen közlik, hogy a cél honnan jön. És a MANPAD sem csak pont a cél mellett lehet...
Borzalmas gép amúgy a GE129 hajtóműves block 50-es F-16-os, főleg “airshow clean” konfigurációban.Szerintem a hölgyet instant lehet is küldeni az USAF pilóta képzőjébe....elképesztően jó anyag.
Bőven 8 másodperc felett bírta a kitartott 9G-s fordulókat - SOROZATBAN!!!, ráadásul mindenféle ájulás és rókázás nélkül tolta végig a 25 perces videót.
Mindezt úgy, hogy ha esetleg pilótaként is tevékenykedik, az elején el is hangzik a "welcome to the 9 Gs club". Szóval ilyen terhelésnek most először volt kitéve. És bár be volt hunyva az a szem, de nem igazán látszott rajta, hogy olyan mértékű pumpálást végzett volna, mint amit a G szimulátorokból kikerült videókban produkálnak a jelöltek.
Most így utólag megnézve a kommenteket, másnak is ez tünt fel:


Hja, gyorsan rákerestem a hölgyre. Medic az Air Force-nál...
U.S. Air Force Capt. Lindsey Hatcher

Jogos megjegyzés, de én pl mikor Hajmáskéren néztem a Gripenek rácsapásait, ugyanilyen szép napos, gomolyfelhős időben, bizony tényleg elég közel voltak már, mikor észre lehetett venni őket.
Namost élesben, ha már tényleg odáig vetemednek, hogy lebombázva messziről minden kritikus célpontot, gépágyús rácsapásokkal fognak operálni, akkor ember legyen a talpán, aki időben célra tud emelni egy Igla-t egy 900-al felé zuhanó gépre.
Nem lehetetlen, de én így látatlanban azt mondom, hogyha nekem kéne bevédeni egy vállrol indítható rakettával azt a konvojt, amit épp egy ilyen F-16-os készül szétgépágyúzni, nagyon nem biztos, hogy sikerrel járnék.
Itt az is a baj, hogy az a másodpercenként 100 darab 20mm-s skuló úgy beterít mindent, hogy odalent köpni-nyelni nem tudnak.
Mindemellett ez a gépágyúzás, mint feladat - ahogy én innen messziről megfigyelem - főleg ANG-s gépeknél gyakori.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
