Mert ezeket rátervezték a gépekre. A szívócsatorna méreteinek megváltozatása viszont egészen más… Ez olyan, mintha az mondanád, hogy egy autóra feltenni a tetőcsomagtartót és levágni a kaszniról az egész tetőt és mást raktni a helyére az ekvivalens. Hát nagyon nem azok…
A tetőcsomagtartó is elbassza az aerodinamikát függetlenül attól, hogy rá van tervezve. Én inkább ahoz hasonlítanám a hajtóműcserét, mintha más motrot tennének a kocsiba. Megváltozik-e a kocsi menetteljesítménye tőle? Igen. Bizonyos esetekben meg kell-e erősíteni vagy módosítani a kasztnit, hogy rendben menjenek a dolgok? Igen. Fog-e működni a dolog rendesen? Ha a gyáriak előre megtervezve csinálják, akkor igen, ha valaki otthon sufnituningol, akkor meg nem annyira.
A PAK-FA-hoz terveztek valaha annyira újgenerációs hajóművet, mint az F100 vs F119/F135 viszonyai jellemzi?
Nem egyértelmű, mivel még nincs kész az új hajtóműve ha jól tudom. Szóval hogy mekkora ugrás lesz az előző generációhoz képest, az majd akkor derül ki.
A tetőcsomagtartó is elbassza az aerodinamikát függetlenül attól, hogy rá van tervezve. Én inkább ahoz hasonlítanám a hajtóműcserét, mintha más motrot tennének a kocsiba. Megváltozik-e a kocsi menetteljesítménye tőle? Igen. Bizonyos esetekben meg kell-e erősíteni vagy módosítani a kasztnit, hogy rendben menjenek a dolgok? Igen. Fog-e működni a dolog rendesen? Ha a gyáriak előre megtervezve csinálják, akkor igen, ha valaki otthon sufnituningol, akkor meg nem annyira.
A PAK-FA-hoz terveztek valaha annyira újgenerációs hajóművet, mint az F100 vs F119/F135 viszonyai jellemzi?
Nem egyértelmű, mivel még nincs kész az új hajtóműve ha jól tudom. Szóval hogy mekkora ugrás lesz az előző generációhoz képest, az majd akkor derül ki.