Molni !
Kb úgy két hete sikerült a mű végére érnem (de még nem volt időm kommentálni). Az írásaid közül ez tetszett legjobban . Tartalmas volt de , de érthető és egyszerű . Jól jött ki hogy minden amit a csávó mondott , körül magyaráztál , mert így sok olyan dologban megvilágosodást nyertem amit eddig homály borított . (bevallom a többi írásod még nem olvastam végig , kissé nekem bonyolult és sok egyszerre , de ez azért lehet mert nem HT szakértőnek születtem... )
Mindegy...
A lényeg az ,hogy nagyon tetszett , és a vége felé már sajnáltam , hogy nincs még vagy 10-20 oldal.
Igazából az F-35 mint gép nem foglalkoztatott eddig igazán , mert még amolyan félkész valaminek tartottam...
De azt én is látom és talán már annyit értek is hozzá , hogy ezt a vasat nem lehet semelyik 4. generációssal össze hasonlítani vagy versenyeztetni , mert ez sokkal komolyabb gép ! Aki ezt a Kanadai cikket írta , az még nálam is sokkal tájékozatlanabb (ami nem kis teljesítmény ugye ) és cikket ír !!! Beszarás , hogy miket megengednek maguknak némelyek.
Egyszerűen amit az F-35-be belepakolnak , az példátlan és nem képezhetnek vita témát a képességei szerintem.
Tetszett még a végén , hogy milyen típus ajánlatod volna a Kanadaiaknak a beszerzésre , és milyen elosztásban.
Valószínű én is a S.Hornet + Growler-t választanám ha F-35 nem lesz...(ezek a kedvenceim)
Aztán még valamit az árakról:
Nem tudom milyen áron vannak ma a 4. generációs gépek pontosan , de a S.Hornet az alap nekem.
Ha az mondjuk ilyen-olyan számolás alapján mondjuk 80 milla(az F-18) , egy F-35 meg ugyan ilyen számolás szerint 100 akkor nem is kérdés hogy az F-35 kell !
Ha mondjuk ettől sokkal több , akkor még várni kell ha valaki venni akar mert lesz az olcsóbb , ugyanis siker termék lesz az tuti , ezért többre lesz igény , jobban eloszlik a tervezés , fejlesztés ára a több darabra...
Kb úgy két hete sikerült a mű végére érnem (de még nem volt időm kommentálni). Az írásaid közül ez tetszett legjobban . Tartalmas volt de , de érthető és egyszerű . Jól jött ki hogy minden amit a csávó mondott , körül magyaráztál , mert így sok olyan dologban megvilágosodást nyertem amit eddig homály borított . (bevallom a többi írásod még nem olvastam végig , kissé nekem bonyolult és sok egyszerre , de ez azért lehet mert nem HT szakértőnek születtem... )
Mindegy...
A lényeg az ,hogy nagyon tetszett , és a vége felé már sajnáltam , hogy nincs még vagy 10-20 oldal.
Igazából az F-35 mint gép nem foglalkoztatott eddig igazán , mert még amolyan félkész valaminek tartottam...
De azt én is látom és talán már annyit értek is hozzá , hogy ezt a vasat nem lehet semelyik 4. generációssal össze hasonlítani vagy versenyeztetni , mert ez sokkal komolyabb gép ! Aki ezt a Kanadai cikket írta , az még nálam is sokkal tájékozatlanabb (ami nem kis teljesítmény ugye ) és cikket ír !!! Beszarás , hogy miket megengednek maguknak némelyek.
Egyszerűen amit az F-35-be belepakolnak , az példátlan és nem képezhetnek vita témát a képességei szerintem.
Tetszett még a végén , hogy milyen típus ajánlatod volna a Kanadaiaknak a beszerzésre , és milyen elosztásban.
Valószínű én is a S.Hornet + Growler-t választanám ha F-35 nem lesz...(ezek a kedvenceim)
Aztán még valamit az árakról:
Nem tudom milyen áron vannak ma a 4. generációs gépek pontosan , de a S.Hornet az alap nekem.
Ha az mondjuk ilyen-olyan számolás alapján mondjuk 80 milla(az F-18) , egy F-35 meg ugyan ilyen számolás szerint 100 akkor nem is kérdés hogy az F-35 kell !
Ha mondjuk ettől sokkal több , akkor még várni kell ha valaki venni akar mert lesz az olcsóbb , ugyanis siker termék lesz az tuti , ezért többre lesz igény , jobban eloszlik a tervezés , fejlesztés ára a több darabra...