Kréta + 4 sziget még
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Kréta + 4 sziget még
270 ó/ év mondjuk itthon egy hajózóra? Mission Impossible!Azért repültek ilyen keveset, mert csak 60 %-os a hadrafoghatóság.
Nem egy pilóta repül ennyit átlagosan, hanem egy gép. (Nálunk ez évi kb. 2000óra/14gép= 143 óra/év)270 ó/ év mondjuk itthon egy hajózóra? Mission Impossible!
Olcsóbb kínától megvenni a teljes dokumentációt. Esetleg elbarterolni. Hatékonyabb, mint reverse engineering.Mondjuk indiai F-35-öshöz hozzá férnek majd könnyen az orosz hírszerzők - nem túl jó ötlet...
Már volt a saját topikjában....Számunkra érdekes lehet ez a cikk.
Rheinmetall szerződést kötött F-35-ösök építésében. A friss meglepetés: az amerikai Lockheed Martin a szuperlopakodója, az F-35-ös vadászgép gyártásába kívánja bevonni a németeket.
Ugyanakkor elnyert egy szárazföldi megrendelést is!
Boxmeernél van egy holland reptér,amit körbekerül a nacionálé,és a felszállópálya végénél van egy pihenőparkoló,amiről belátni a reptérre.Még külön dobogó is van csinálva,mindig vannak is ott spotterek.Arra járok,meg szoktam állni pausasni benne,kicsit nézelődni.Olyan 200 méterre tőled szállnak le-föl az F35ök-hangosak,szépek.Egy darabig vegyesen voltak F16 és 35 a reptéren,látványosan masszivabb a 35-ös.Azóta a 16okbol jópár kikerült a helyi körforgókba,lecserélték velük az addig körforgódisznek kitett F5öket (egy F104 még maradt az egyik rotundába,de az F5ök mind eltüntek.)Jelenleg a viágon az amerikaiaik háromféle bemutatócspatán kívül egyedül még az ausztrál légierőnek van csak F-35 demóprogramja, de nem is akármilyen.
A manőverek ugyan hasonlóak az USAF mutatványához, de a sorrend más és mintha minden egy kicsivel agresszívabb, feszesebb lenne:
Spottersplek Volkel?Boxmeernél van egy holland reptér,amit körbekerül a nacionálé,és a felszállópálya végénél van egy pihenőparkoló,amiről belátni a reptérre.Még külön dobogó is van csinálva,mindig vannak is ott spotterek.Arra járok,meg szoktam állni pausasni benne,kicsit nézelődni.Olyan 200 méterre tőled szállnak le-föl az F35ök-hangosak,szépek.Egy darabig vegyesen voltak F16 és 35 a reptéren,látványosan masszivabb a 35-ös.Azóta a 16okbol jópár kikerült a helyi körforgókba,lecserélték velük az addig körforgódisznek kitett F5öket (egy F104 még maradt az egyik rotundába,de az F5ök mind eltüntek.)