M
molnibalage
Guest
Nem, ők simán elkaszáltak valamit, ha valamiért nem tetszett nekik a végeredmény, még akkor is, ha az eredeti elvárások voltak irreálisak.Az amerikaiak sosem csináltak ilyet.
Lásd pl. Mauler SAM.
Az F-15E flotta 60%-a -220-as hajtóművel repül és a maradék csak 229-esel.Náluk talán egyedül az F-14-es volt olyan gép, ami ideiglenes hajtóművel repült, meg is lett az eredménye, mert csúnyán elvitte a programot.
Ez nem illik ebbe a sorba?
De akkor, ha már szárnyat is hoztál, nem csak hajtóművet.
A C-5 tervezése során is akkora benézés volt, hogy a 80-as években lényegében újra kellett építeni a gépeket és békeidőben 25% terhelésen repültek.
Ez hol igaz a Szu-27 és MiG-29-re? Mindkét gép tök új hajtóművel repült az elejétől.Az oroszok mindig azt csinálják, hogy előbb elkezdik gyártani az újgenerációs sárkányt a korábbi generációs avionikával és hajtóművel, csak, hogy beinduljon a verkli.
De egyik vadászgépnél sem láttam azt, hogy a másik hajtóművével repülne, nem is képes erre.
Itt most kb. a Szu-57-es esetét vetítetted vissza vagy a puszt hh-s n+1 Szu-27/30 és MiG-29-es amik kaptak kísérleti hajtóműveket vagy sem.
Vagy ezt a részt szállíógépekre és egyéb utility-ra értetted? Met szuperszonikus gépekre sehogy sem látszik igaznak.
Az F-16 BVR képessége? Megvalósítható lett volna az is 1977-ben is AIM-7-tel, nem, azért nem történt meg, mert technikailag lehetetlen volt.Utána kezdenek integrálni mindent, ami menet közben nő föl a feladathoz.
Ennek veszélye a forráshiány beköszöntével elmaradó tervezett képességek kiesése.
Lásd, MiG-29M, Szu-27M, Szu-25TM, MiG-31M. Ezek mind óvatos integrációs lépcsők voltak, melyek alól kidőlt a Szovjetúnió.
Az F-14B esetében pedig az 1973-as olajválság húzta le a rolót. Aztán tíz évvel később már a Reagan adminisztráció új műszaki tartalom mellett feltámasztotta a koncepciót.
Az F-16 inkrementális képesség növelése egyes Block változatonként?
Block 25 zsír új kabin és APG-68 DBS/SAR móddal + RCR légi célok ellen, de BVR képesség továbbra nincs. AGM-88 nincs, de AGM-45-öt igény esetén vitte.
Block 30/32 HARM már van (csak HAS mód), AIM-120 integráció 0. órától.
Block 40/42 TFR képesség, új HUD, LGB TGP-vel.
Block 50/52 HTS pod
2000-es évek táján JHMC integráció.
De az F-15A, F-15C, F-15E lépcső is ez.
Az F-15E gépek poszt 2010-es időszakban kaptak csak sisakdisplayt.
Nem értem, hogy ezek miért felejtődnek el és részben az orosz pénztelenség vagy lépésenként oldjuk meg megközelítés jenki párjait miért felejjük el?