<blockquote rel="emel"><blockquote rel="borisz"><blockquote rel="emel">Harcigépnél szerintem kissé furcsán hangzik a "forgalmi karbantartás" kifejezés. Talán jobb lenne inkább inkább az üzemeltetési karbantartás?
ML
Én "időszakos" karbantartásról tudok, bár szovjet rendszert tanultam.</blockquote>
Az időszakos karbantartás az már a második fokozat, és nemcsak a szovjet rendszerben létezik ( A, B, C, D-check-ek). Az első fokozat az üzemeltetési: keréknyomások ellenőrzése, feltöltése, kerékcsere, hajtómű kenőolaj és hidraulika-folyadékszint ellenőrzés, tüzelőanyag feltöltése leszállás után, fedélzeti gázrendszerek (levegő, oxigén) ellenőrzése, víztartályok, WC-tartályok szervizelése, fegyverzet, póttartályok kezelése, stb. , tehát a "piros vonalon" történő karbantartási munkák.
ML</blockquote>
Lájn méjntenensz?
</blockquote>
Elvileg igen, csak hát nálunk ezt a szakmában forgalmi karbantartásnak hívják, és mint írtam, légierős harcigépeknél ez "kissé" furán hangzik. Ezért kellene valami más, szakmailag megfelelő kifejezést találni, erről szólt a javaslatom.
ML