https://farm6.staticflickr.com/5596/15076381255_2faab74a4e_o.jpg Ügyesen elkapott pillanat, mintha súlyos esemény lenne készülőben, pedig...
Felszállás közben kicsit korai futóműbehúzás történt, és mivel a főfutókon még rajta volt a gép súlya, ráadásul a terhelést nyitási irányba kapta, a főfutók nem tudtak behúzódni. Ezért a hidraulika-nyomás az orrfutót "becsapta mint a WC-ajtót", a főfutókat csak ezután tudta elindítani befelé, ezt a pillanatot látjuk a képen. A pilóta urat biztos nem tüntették ki ezért a felszállásért, mert ha csak egy-két másodperccel korábban teszi behúzási helyzetbe a futómű vezérlőkart, menthetetlenül hasra tette volna a gépet.
(Egyszer a PG-ben is történt hasonló, csak ott a hangárban, földön álló gépnél. Valaki szabályellenesen "BE" helyzetbe kapcsolta és úgy is hagyta a futómű-vezérlő kart. Nem is volt semmi baj, míg valaki valami hidraulikus teszthez be nem kapcsolta a földi hidraulika-kocsit. Ahogy kialakult az üzemi nyomás, a gép megremegett, és a futómű elindult befelé, a gép meg a beton felé! Óriási szerencse, hogy a kabinban ülő kolléga rögtön felismerte, mitől is imbolyog alatta gép, és villámgyorsan semlegesbe kapcsolta a futó-vezérlést, hidraulika állj, a futók meg félig benti helyzetben megtartották a gépet. Aztán volt egy "kis" rohangálás, emelőket a gép alá, emeld meg, hidraulika indíts, futócsap "KI", és utána volt homloktörülgetés, egymás támogatása, reszkető és rogyadozó térdek kiegyengetése stb.)