F-35 Lightning II (Lockheed Martin)

A kabin mögötti mellső nyílás az az emelő-ventillátor légszívó nyílása, a hátsó meg a hajtóműé. Kis sebességű repülésnél a normál (oldalsó) szívócsatornában lecsökken a sebességből adódó dinamikus sűrítés, lebegésben meg egyenesen 0-ra esik vissza, ami csökkenti a hajtómű toló/emelőerejét. Azért is kellett a mellső nyílás korábbi két oldalra nyíló fedelét hátrafelé nyílóra átépíteni, hogy a két nyílást kissé elszeparálva meg tudják oldani, hogy ne egymás hatásosságát lecsökkentve egymás elől szívják el a levegőt.

Aham, kösz.
 
bg-f35a-overview-appendix-table-1-825.ashx


bg-f35a-overview-chart-2.ashx


bg-f35a-overview-chart-1-825.ashx



http://www.heritage.org/research/re...rocurement-and-concurrent-development-process
Erre gondoltam.
 
  • Tetszik
Reactions: arcas
Gondolom az oroszok/kínaiak is olvassák a híreket és így nem lesz éles helyzetben ezek után más dolguk, mint időlegesen úgy működtetni némely légvédelmi radarjukat, hogy az F-35 fedélzeti számítógépe azokat ne minősítse ellenségesnek.;)
 
Gondolom az oroszok/kínaiak is olvassák a híreket és így nem lesz éles helyzetben ezek után más dolguk, mint időlegesen úgy működtetni némely légvédelmi radarjukat, hogy az F-35 fedélzeti számítógépe azokat ne minősítse ellenségesnek.;)
Ezek szerint nem értetted meg a hír tartalmát...
... és azt sem amit én írtam hozzá. :)
 
Ínyenceknek...
A hűtő közeget keringető csövek burkolatának hibája miatti javítás technológiája:
http://aviationweek.com/defense/how...m=email&elq2=0f44f20398db46619928bdf41c8966f7

A pontok a szárnyon ahol vágni kellett:
DF-F35PAO_PAOtubes1_HillAFB.jpg


A 3D nyomtatott sablon a vágáshoz:
DF-F35PAO_PAOtubes2_HillAFB.jpg


Amikor bent voltak a szárnyban jórészt laporoszkópiás technologiával távolították el a hibás szigetelést.

Ugyan ezek a csövek a törzs szekcióban:

DF-F35PAO_PAOtubes3_HillAFB.jpg


U.ez messzebbről:

DF-F35PAO_PAOtubes5_HillAFB.jpg
 
Ínyenceknek...
A hűtő közeget keringető csövek burkolatának hibája miatti javítás technológiája:
http://aviationweek.com/defense/how...m=email&elq2=0f44f20398db46619928bdf41c8966f7

A pontok a szárnyon ahol vágni kellett:
DF-F35PAO_PAOtubes1_HillAFB.jpg


A 3D nyomtatott sablon a vágáshoz:
DF-F35PAO_PAOtubes2_HillAFB.jpg


Amikor bent voltak a szárnyban jórészt laporoszkópiás technologiával távolították el a hibás szigetelést.

Ugyan ezek a csövek a törzs szekcióban:

DF-F35PAO_PAOtubes3_HillAFB.jpg


U.ez messzebbről:

DF-F35PAO_PAOtubes5_HillAFB.jpg
Köszi hogy beraktad rudi, jó néha ilyen vérbeli szakmai részlettel, érdekességgel is találkozni! Gyanús nekem, hogy a fölülről 3. képen van a lényeg, azok a vékony, törzskereteken is átvezetett, sötétszürke szigetelőanyaggal bevont csövek lehetnek a hűtőközeg-vezetékek. Valószínűleg a rajtuk lévő vastag szigetelőanyag válhat le, oldódhat a kerozinban, amit szennyeződésként találtak meg a tartályban, szűrőkben. A fölöttük ferdén állő ezüstös rúd villanydrótokkal az alján az egy tüzelőanyag-szintjelző adó. Mindenesetre jó nagy meló ekkora felületeket vágással kibontani, utána meg vissza is építeni hermetikusan, hogy utána túlterhelés hatására se kezdjen folyni sehol a keró!!
 
Jó minőségű, látványos felvételek a C modell tesztelésének mindennapjairól:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: arbalest