Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Én sem tudok többet, mint a ami a videóban volt. Még nyáron volt találn linkelve egy F-15, F-16, A-10 vs F-35 választás 30+ oktató pilóta véleménye alapján.Lehet tudni mi is volt a reakciója?
A kabin mögötti mellső nyílás az az emelő-ventillátor légszívó nyílása, a hátsó meg a hajtóműé. Kis sebességű repülésnél a normál (oldalsó) szívócsatornában lecsökken a sebességből adódó dinamikus sűrítés, lebegésben meg egyenesen 0-ra esik vissza, ami csökkenti a hajtómű toló/emelőerejét. Azért is kellett a mellső nyílás korábbi két oldalra nyíló fedelét hátrafelé nyílóra átépíteni, hogy a két nyílást kissé elszeparálva meg tudják oldani, hogy ne egymás hatásosságát lecsökkentve egymás elől szívják el a levegőt.
Erre gondoltam.
Ezt linkeltem fent angolul.Nehéz átverni az F-35-ösök fedélzeti számítógépeit a hadgyakorlatok gagyi műcélpontjaival
http://www.aerotech.hu/newsdetail.php?tdate=2016-11-11&ttitle=Nehéz_átverni_az_F-35-ösök_fedélzeti_számítógépeit_a_hadgyakorlatok_gagyi_műcélpontjaival
Ezek szerint nem értetted meg a hír tartalmát...Gondolom az oroszok/kínaiak is olvassák a híreket és így nem lesz éles helyzetben ezek után más dolguk, mint időlegesen úgy működtetni némely légvédelmi radarjukat, hogy az F-35 fedélzeti számítógépe azokat ne minősítse ellenségesnek.
Köszi hogy beraktad rudi, jó néha ilyen vérbeli szakmai részlettel, érdekességgel is találkozni! Gyanús nekem, hogy a fölülről 3. képen van a lényeg, azok a vékony, törzskereteken is átvezetett, sötétszürke szigetelőanyaggal bevont csövek lehetnek a hűtőközeg-vezetékek. Valószínűleg a rajtuk lévő vastag szigetelőanyag válhat le, oldódhat a kerozinban, amit szennyeződésként találtak meg a tartályban, szűrőkben. A fölöttük ferdén állő ezüstös rúd villanydrótokkal az alján az egy tüzelőanyag-szintjelző adó. Mindenesetre jó nagy meló ekkora felületeket vágással kibontani, utána meg vissza is építeni hermetikusan, hogy utána túlterhelés hatására se kezdjen folyni sehol a keró!!Ínyenceknek...
A hűtő közeget keringető csövek burkolatának hibája miatti javítás technológiája:
http://aviationweek.com/defense/how...m=email&elq2=0f44f20398db46619928bdf41c8966f7
A pontok a szárnyon ahol vágni kellett:
A 3D nyomtatott sablon a vágáshoz:
Amikor bent voltak a szárnyban jórészt laporoszkópiás technologiával távolították el a hibás szigetelést.
Ugyan ezek a csövek a törzs szekcióban:
U.ez messzebbről: