Reménykedem, hogy átruccannak a RIAT-ra!![]()
Azért én kicsit vártam, hogy meglepetésként a Királynő születésnapi kötelékében is benne lesznek már. De nem voltak

https://ukdefencejournal.org.uk/leo...e-britecloud-missile-decoy-family/?no_cache=1
	Reménykedem, hogy átruccannak a RIAT-ra!![]()

	F-35C Lightning II tesztrepülésen GBU-31 és AIM-9x
![]()
Furcsa az arany színű hajtómű kiömlő.

Ott hátul marha nagy a hőmérséklet, szal' nem hiszem. Fúrókat és egyéb forgácsoló szerszámot szoktak TiN-el bevonni, a bőséges hűtés kötelező, ebből gondolom hogy nem az.Titánnitrid

Egyik se. Úgy hívják, naplemente. Nagyon romantikus tud lenni.
Gondolom, mielőtt rácsodálkoztatok a szép aranyszín felületre, megnéztétek más képeken is. Mert akkor láttátok, hogy ott meg csúnya szürke az egész.
Ugyanis, ez kompozit, míg a belső fémfelületnek fémoxid kerámia bevonata van. Ittrium-oxid bázisú cirkonium-oxid kerámia az, amivel ezt a felületet bevonatolták. A titánnitrid rendkívül rideg anyag, nem jó hőszigetelő és a forszázs rezonanciájától leválna a felületről. Ezenkívül inkább csak kis felületeken alkalmazzák. Fúró illetve maró szerszámok, orvosi eszközök, nagy kopásnak kitett felületek.
	
	
	
	
	
	A PS mára már egy szinoním kifejezés lett az utómunkára, amit manapság fotózással foglalkozó ember Lightroomban old meg.
Bárhogy is van, minden kétséget eloszlatadnó, íme az F135-ös hajtómű mesterséges fényben fotózva:
http://www.pw.utc.com/Photos/Listing/All/Military Engines
 Az szép. J-20-ból mikor lesz ennyi?
 (bocsi Mack! 
)Ez gondolom csak az összeszerelésre vonatkozik, a részegységek gyártási ideje nincs benne, mert minden egyes csavarra vagy kábelre ez értelmezhetetlen lenne.Mennyi idő alatt gyártanak le egy ötödik generációs F-35A vadászbombázót?
http://www.aerotech.hu/newsdetail.php?w=nophone&tdate=2018-06-14&ttitle=Lockheed Martin USAF F-35 Lightning II lopakodó vadászbombázó harci repülőgép
Ezek a rézzelemek amúgy is valószínű KANBAN cikkek és ezek előállítási ideje totâl indifferens (ahogy te is írtad), mert zömüket jóval korábban gyártják és raktárról töltik a KANBAN polcokat.Ez gondolom csak az összeszerelésre vonatkozik, a részegységek gyártási ideje nincs benne, mert minden egyes csavarra vagy kábelre ez értelmezhetetlen lenne.
Az szép. J-20-ból mikor lesz ennyi?
Azt a számot már most meghaladta, nem lesz nehéz tartani. Kíváncsi vagyok, melyik bázis kap majd először állandó gépeket. A szokásos Tajvan közeli, vagy Indiára hozzák majd a frászt Tibetben.Kínát inkább az érdekli hogy neki több j-20 legyen mint a Japán Dél-kora f-35 mennyisége .
A hajtómű, radar és egyéb komplikált elemekre gondoltam, amik azért olyanok, mint amit írsz. Azrért egy hajtóművel összerakni több ezer óra.Ezek a rézzelemek amúgy is valószínű KANBAN cikkek és ezek előállítási ideje totâl indifferens (ahogy te is írtad), mert zömüket jóval korábban gyártják és raktárról töltik a KANBAN polcokat.
De van nyílván egy sor beszállítói előszerelt rendszer is, melyek óraszáma szintén nem a gépek tényleges összeszerelési idejét terhelik. Pl. a hajtómű, radar és egyéb szenzorok előszerelten és előtesztelve érkeznek. Ezeket nyílván a végszerelés után újra le kell próbálni, ami a fent taglalt órát terheli, de lényegesen kisebb idővel.
	A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..