Nem lenne jobb, ha minden fotód együtt lenne egy helyen, a repülőnapos topikban?
Ott látnánk mindent egyben és hogy mi-minden történt Fairfordban a hétvégén.
És ott 1 év múlva is vissza lehetne keresni, nézni hogy milyen volt a 2018-as RIAT.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hűtés a magasabb hőmérsékleten csökkenő szilárdság meg forgácsleválasztás miatt kell (a bevonat általában felszín alá is diffundál).
Hát passz. Viszont van az UHST eljárás, amikor nagyon nagy a megmunkáló sebesség és nem keletkezik forgács (elég-elpárolog), ott egyáltalán nincs hűtés. A szerszám meg simán bírja.Ez oké, de ez minden erősen felmelegedő megmunkálószerszámra vonatkozik. Én viszont úgy értelmeztem (lehet, rosszul) fapp_supervisor írását, hogy más hasonló célra használt, de nem bevonatos szerszámokhoz képest kell ezeknek erősebb hűtés.
Az F-35B nem az F-16 váltótípusa...F-35B?Vagy az a buzi nagy hajtómű semmitől nem vesz el helyet?Számomra az is természetes,hogy az olcsóság és a nagy fokú azonosság miatt az A és C variánsok is olyan teherviselő szerkezettel készülnek mint a B csak számukra ez tök felesleges így a B hülyesége miatt feleslegesen erős(nehezebb)a szerkezetük.
Az F-35B nem az F-16 váltótípusa...
Igen, de ettől még nem változott meg az, hogy mit képzeltek el a vázának. Az nem változott.De F-35 ésa hülyesége hatással van az A variánsra ami az F-16 váltótípusa.Esszük nem esszük a B-t nyögi a C és az A is!
Hát passz. Viszont van az UHST eljárás, amikor nagyon nagy a megmunkáló sebesség és nem keletkezik forgács (elég-elpárolog), ott egyáltalán nincs hűtés. A szerszám meg simán bírja.
Nem minden anyagot lehet vele megmunkálni. Itthon néhány autóipari beszállító csinálja, de kint nagyon erőltetik. Csökken is a vele készült alkatrészek élettartama.Erről az UHST eljárásról még nem hallottam. Érdekesnek tűnik.
Nem olyan nagy az a részegység, hogy a Lockheed vagy más ne tudna egy gyártósort felhúzni neki. Ettől az F-35 program és gyártás bíztosan nem állna le.
A gond ott van, hogy brutál hűtést igényel és atomstabil vezetéket és befogást. Itt az a stratégia, hogy kis fogásmélységgel nagyon gyorsan dolgoznak, amivel az egységnyi idōre mért forgácsleválasztást növelik.Erről az UHST eljárásról még nem hallottam. Érdekesnek tűnik.