Nem lenne jobb, ha minden fotód együtt lenne egy helyen, a repülőnapos topikban?
Ott látnánk mindent egyben és hogy mi-minden történt Fairfordban a hétvégén.
És ott 1 év múlva is vissza lehetne keresni, nézni hogy milyen volt a 2018-as RIAT.
Hűtés a magasabb hőmérsékleten csökkenő szilárdság meg forgácsleválasztás miatt kell (a bevonat általában felszín alá is diffundál).
Hát passz. Viszont van az UHST eljárás, amikor nagyon nagy a megmunkáló sebesség és nem keletkezik forgács (elég-elpárolog), ott egyáltalán nincs hűtés. A szerszám meg simán bírja.Ez oké, de ez minden erősen felmelegedő megmunkálószerszámra vonatkozik. Én viszont úgy értelmeztem (lehet, rosszul) fapp_supervisor írását, hogy más hasonló célra használt, de nem bevonatos szerszámokhoz képest kell ezeknek erősebb hűtés.
Az F-35B nem az F-16 váltótípusa...F-35B?Vagy az a buzi nagy hajtómű semmitől nem vesz el helyet?Számomra az is természetes,hogy az olcsóság és a nagy fokú azonosság miatt az A és C variánsok is olyan teherviselő szerkezettel készülnek mint a B csak számukra ez tök felesleges így a B hülyesége miatt feleslegesen erős(nehezebb)a szerkezetük.
Az F-35B nem az F-16 váltótípusa...
Igen, de ettől még nem változott meg az, hogy mit képzeltek el a vázának. Az nem változott.De F-35 ésa hülyesége hatással van az A variánsra ami az F-16 váltótípusa.Esszük nem esszük a B-t nyögi a C és az A is!
Hát passz. Viszont van az UHST eljárás, amikor nagyon nagy a megmunkáló sebesség és nem keletkezik forgács (elég-elpárolog), ott egyáltalán nincs hűtés. A szerszám meg simán bírja.
Nem minden anyagot lehet vele megmunkálni. Itthon néhány autóipari beszállító csinálja, de kint nagyon erőltetik. Csökken is a vele készült alkatrészek élettartama.Erről az UHST eljárásról még nem hallottam. Érdekesnek tűnik.
Nem olyan nagy az a részegység, hogy a Lockheed vagy más ne tudna egy gyártósort felhúzni neki. Ettől az F-35 program és gyártás bíztosan nem állna le.
A gond ott van, hogy brutál hűtést igényel és atomstabil vezetéket és befogást. Itt az a stratégia, hogy kis fogásmélységgel nagyon gyorsan dolgoznak, amivel az egységnyi idōre mért forgácsleválasztást növelik.Erről az UHST eljárásról még nem hallottam. Érdekesnek tűnik.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..