Még csak nem is színes![]()
Jó az a vízjel. Majdnem az egészet eltakarja.
Még csak nem is színes![]()
Mivel az akkori Sidewinder-változatok fő méretei közel azonosak voltak, mindegyik elfért ilyen függesztéssel. Csak a függesztő/indító sín típusa tért el az Air Foce és a NAVY-gépek között, de nem a méret hanem a NAVY spec igényei miatt.Az F-4 Phantom II gépeknél mindegyik AIM-9 változat elfért a belső szárny alatti függesztők felett, ha alatt bombák voltak?
Erre gondolok.
![]()
![]()
Pont ez a kérdésem lényege. Ez Vietnám korszak. Kis vezérsíkos AIM-9-esek.Mivel az akkori Sidewinder-változatok fő méretei közel azonosak voltak, mindegyik elfért ilyen függesztéssel. Csak a függesztő/indító sín típusa tért el az Air Foce és a NAVY-gépek között, de nem a méret hanem a NAVY spec igényei miatt.
Van fotó F-4J-re függesztett AIM-9L-ekről, úgyhogy elfértek azok is.Pont ez a kérdésem lényege. Ez Vietnám korszak. Kis vezérsíkos AIM-9-esek.
Viszont az AIM-9L és M nem ilyen volt.
Ezek szerint akkor, ha bombafegyverzet is volt, akkor a 80-as években legfeljebb a P változat mehetett fel? Az F-111-esek is csak azt voltak képesek hordozni.
![]()
Tudod linkelni? Bár anélkül is elhiszem, de szeretem a bizonyítékokat.Van fotó F-4J-re függesztett AIM-9L-ekről, úgyhogy elfértek azok is.

Újságban van egy féltenyérnyi fotó ... többet nem is kerestem.Tudod linkelni? Bár anélkül is elhiszem, de szeretem a bizonyítékokat.![]()
A leg öregebb ma is szolgálatban àlló Phantom a Japàn Légirő Gifu légibàzisàn található 301-es oldalszámú gép.
1971-es évjárat. (!!)
Levegő mintavevő berendezéssel a szárnya alatt É.Korea körül repked.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..