Ez igen, nagyon-nagyon ritka fotó!!! És nagyon csúnya dolog történhetett a jobb hajtóműben, ha ennyire visszacsapott a láng a szívócsatornából!!! Kíváncsi vagyok, egészben leszállt-e ez a Phantom?!
Vajon hányan lehetnek életben a képen szereplők közül...?
Megjegyzem,ez a cikk tökéletesen megmutatja,hogy mire lenne képes a Kfir Block 60.Ráadásul annak még korszerübb a hozzá kinált harcelektronika.
És nem bír magával...Megjegyzem,ez a cikk tökéletesen megmutatja,hogy mire lenne képes a Kfir Block 60.Ráadásul annak még korszerübb a hozzá kinált harcelektronika.
Persze,most,hogy a svéd Gripen C-k,és a modernizációs csomag,hozzáférhetővé vált,már nem aktuális.

Úgy emelkedik felszállás után, mintha F-15/16 lenne.Egyszer volt, hol nem volt, az izraeli Super Phantom, amibe a jó öreg J79-esek helyett az F100-as hajtóművel "downsizeingolt" verzióját, a PW1120-ast rakták, Később ez a hajtómű került a végül elvetélt Lavi repülőgépbe is. A végül Phantom 2000 néven ismert modernizációs program aztán a törököknél ért révbe, de a klasszikus GE J79-eseket megtartva.
Az izraeli koncepció viszont jóval erőteljesebb, de jóval gazdaságosabb is lett volna. Így repült Párizsban, 1987-ben:
(odatekertem)
Az izraelieknél nem ez lett volna az első olyan Phantom-projekt, ahol új hajtóművet kapott volna a gép. Vagy egy évtizeddel korábban, a szovjet MiG-25R-ek elfogására jött az ötlet a PW J75-ös hajtóművének vízbefecskendezős alváltozatára alapozó variánshoz, amelyik egy-egy jókora illeszkedő tartállyal is rendelkezett volna.
Az F105-ösös vízbefecskendezős J75-öse itt nem a felszálláshoz kapott volna kompresszor véghűtést, hanem a nagy sebességű elfogásoknál fellépő dinamikus kompresszió miatt.
Azért az az F-4-es, két 11 tonnás tolóerejű J75-össel nem csak, hogy borzalmasan erőteljes lett volna, de még jó hangos is![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..