A 70-es évek közepe és vége között készülhetett, akkor volt kb. 4-5 év átfedés a két gép gyártásában.Még egymás melletti gyártósoron az F-4 és az F-15. Mikori lehet a kép?
![]()
A 70-es évek közepe és vége között készülhetett, akkor volt kb. 4-5 év átfedés a két gép gyártásában.Még egymás melletti gyártósoron az F-4 és az F-15. Mikori lehet a kép?
![]()
1975-78 tája. Akkor gyártották már a Hornetek első példányit, még az F-4-est és már az F-15 és AV-8-at is. Hja, más idők voltak.Még egymás melletti gyártósoron az F-4 és az F-15. Mikori lehet a kép?
![]()
1975-78 tája. Akkor gyártották már a Hornetek első példányit, még az F-4-est és már az F-15 és AV-8-at is. Hja, más idők voltak.
A Jeff Ethell féle könyvből. Ez 1978.
![]()
Megint nem értelek, a képek mellett ott a felirat, hogy mikor készült...Tudtommal 1978-ban volt az első felszállása és 1983 januárban állt rendszerbe . Tehát az az 75-78 tája szvsz az inkább a 80-as évek eleje !
Megint nem értelek, a képek mellett ott a felirat, hogy mikor készült...
1978 szeptember. Ez az első előszéria / proto lehet. Nem az első batch szériagép. Ez az AV-8 + Hornetes kép.
De az F-15 és F-4 együtt az valamikor 1975-78. Akkor már gyártották az F-15-ösöket. A kép kinézete alapján igencsak hasonlít minden arra, amit a könyvben látsz.
Meg az is, hogy nemcsak a francia vadászpilóták az őrültek, hanem a görögök is.A nagyon alacsonyan új értelmezést nyer...
![]()


Az a betett kép sanszosan nem régi.Már csak Japánba es Iránban van szolgálatban f-4es?
Görögöknél is van még.Az a betett kép sanszosan nem régi.
Dél-Koreában is repül még tudtommal és törököknél a korszerűsített F-4E Terminator is.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..