F-8 Crusader (Vought, USA)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

M

molnibalage

Guest
Na, ez egy teljesen korrekt írásnak tűnik. Egy darabig.
Leírja, hogy szép, szép, hogy gyors lehetett volna az F-8 ezen csúcs változata...

csak csapásmérésben 0 a F-4-hez képest...
a korszakban igénylő munkát az AIM-7-hez a pilóta egyedül nem tudta volna elégvégezni, stb.

aztán leírja ezt a faszságot...

Unfortunately, the only thing the F-4 ever hit with its bombs was the ground.

És még ezzel is csak alig javít.
Even then, it often missed
 
M

molnibalage

Guest
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75

Yoda

Well-Known Member
2022. február 28.
1 854
2 188
113
A típus európai története miatt talán megéri betenni egy két videót meg fordítós oldalt a francia navytól /képek:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 

LMzek 2.0

Well-Known Member
2020. április 4.
7 213
14 480
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
.


A bal-alsó képen látszik a(z egyik) legszokatlanabb konstrukciós megoldása: A teljes szárny dőlésszöge --a törzshöz képest-- változtatható, mert az anyahajókon szűkös le-/felszálló-úton ezzel a megoldással tették biztonságosan üzemeltethetővé.

A szárny elöl lévő bekötési pontját kiemelhetővé tették a le-/felszállás üzemmódokban, ezzel is jelentősen csökkentve -- a szárny állásszögén keresztül, a többi "szokásos" megoldás mellett-- az ekkor ebből a szempontból kritikus sebességet, és ezzel együtt az ilyenkor szükséges pálya-hosszat.

Nem terjedt el ez a konstrukció a több évtizedes sikeres alkalmazás ellenére.
Még újra "megtalálhatják"...

.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
44 679
86 065
113
10 érdekesség az F-8 Crusader-ről...

image-10.png


„Mire a Crusader nyugdíjba vonult, a pilóták 493-szor katapultáltak az F-8 különböző változataiből. A 1261 megépített Crusederből 517 semmisült meg, ami 41 százalékos veszteségarány”
 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 811
13 991
113
10 érdekesség az F-8 Crusader-ről...

image-10.png


„Mire a Crusader nyugdíjba vonult, a pilóták 493-szor katapultáltak az F-8 különböző változataiből. A 1261 megépített Crusederből 517 semmisült meg, ami 41 százalékos veszteségarány”
Mégegy özvegycsináló! :D
Itt számomra az a kérdés, hogy mennyi repülésre jutott a veszteségarány - főleg más, összehasonlítható feladatkörű haditengerészeti típusokhoz képest.