<blockquote rel="comandante">Mondjuk az F35 esetén végre elhangzott egy kulcsmondat " nincs kész". Ezek után kérdezem én ha valaki meg szeretne venni valamit "mondjuk egy autót" és rájön hogy még nincs is kész akkor vajon meg fogja venni ? Ja és úgy hogy nincs is kész azt mondják neki hogy ez a világ leggazdaságosabb leütőképesebb autója. Erre szokták mondani, és te hiszel a mesében?
a rájuk függesztett függesztménynek nagyobb az ellenállása és a reflexiója is mint normál esetben.
Ha jól értem az USA-ban akkor kb 2 év múlva minden vadászgép gyártását beszüntetik és kizárólag az F-35 marad gyártásban? Ez nem a mindent egy lapra esete? F-16 kifut F-15 kifut F-22 rég kifújt , csak F-35? Ehhez nagy bátorság kell !
tEz a legtöbb esetben igaz, de ha az F-16 CFT-t vesszük például, 0.8x hangsebességig kisebb ellenállása van CFT-vel, mint nélküle (ugyan nem függesztmény, de mindenképp jelentős homlokfelüle
Az F-35 höz gyamítom valamiféle illeszkedő póttartály megoldást alkalmaznak majd. Az F-15 és F-16 gépeken bevált, az Super hornethez is kísérletezték már, és gyanítom lehetne olyat tervezni ami nem-, vagy csak kis mértékben rontja a Lightning észlelési mutatóit
Molni
Mindíg azon sírnak hogy a gépeket sokkal intenzívebben használják mint ahogy tervezték,ezért sokkal hamarabb ki is fut az üzemídőtartalék. Ha leállítanak gyártósorokat akkor azt kockáztatják hogy egy előre nem látható intenzív kihasználtságú konfliktus esetén később nem lesz még elég F-35 és már nem lesz elég F-15-16-18 se . Csak ezt akartam leírni ezzel a mindent egy lapra hasonlattal !
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..