Ez egy kb. 20 éves cikk előszedve. Még TG-ben jelent meg vagy a TG AS átmenet táján.
Az F414 EPE-re gondolsz?Itt van az új block III-as Super Hornet, de a hajtóműve a huszonöt évvel ezelőtti F414GE400, pedig lenne nála modernebb, ami rég kész van:
https://defence-blog.com/news/boein...rD7r0JI8W4O_hihnJygBgUVG7neVcQ0_MxuQQvubUifEU
Ahogy a szintén Boeing és szintén vadiúj F-15QA is a harminc éves F110GE129-esek C veriójával repül, aminél szintén van modernebb, kulcsrakész megoldás.
Valamiért a Boeing&GE kooperációknál megállt az idő.
Nincs ebben semmi meglepő, mert a KC-46A-t sem vadiúj Dreamliner hajtóművel kérte a Pentagon. És ez részben be is jött, mert az RR hajtóművek hibái miatt sok B787-es vesztegelt az elmúlt években. - Igaz, a GE-vel szerelt utasszállítók hibátlanul működtek...Itt van az új block III-as Super Hornet, de a hajtóműve a huszonöt évvel ezelőtti F414GE400, pedig lenne nála modernebb, ami rég kész van:
https://defence-blog.com/news/boein...rD7r0JI8W4O_hihnJygBgUVG7neVcQ0_MxuQQvubUifEU
Ahogy a szintén Boeing és szintén vadiúj F-15QA is a harminc éves F110GE129-esek C veriójával repül, aminél szintén van modernebb, kulcsrakész megoldás.
Valamiért a Boeing&GE kooperációknál megállt az idő.
Erről már írt Allesmor. A katonai szállítógépek alsó hangon 1generációval korábbi hajtóművet kapnak. Nem fontos az annyira kiélezett hatékonyság, mint az airlinereknél, ahol ebből élnek. Ez a katonai gépeknél az előző generáció / iterációhoz képest ad képesség növelést és némi spórolást. De mindenek felett áll szinte a readiness rate.Nincs ebben semmi meglepő, mert a KC-46A-t sem vadiúj Dreamliner hajtóművel kérte a Pentagon. És ez részben be is jött, mert az RR hajtóművek hibái miatt sok B787-es vesztegelt az elmúlt években. - Igaz, a GE-vel szerelt utasszállítók hibátlanul működtek...
Akkor az első adag.Csak belepörgettem, van rá esély, hogy érdekes. Ha van rá igény, akkor több korábbi videóhoz hasonlóan kijegyzetelhetem. 1970-es születésű, a Sivatagi Viharról így lemaradt, de 2300+ órát repült és éles bevetésen is.


GBU-49. Kombinált lézeres és GPS A GBU-49-cel 20 lábra dobott le bombát a saját erőktől.
(Öööö, ezt hogyan? Nem volt benne robbanóanyag?)

Az F/A-18A és B változat esetén úgy fogalmazott az első és hátsó ülésre, hogy „azonos módon konfigurált”, kiképzési célokra használták. A D változat esetén szétválasztották az első és hátsó ülést és a gázkarok helyett két joysticket építettek be a rendszerek kezelésére. Amit nem érek, mert egyetlen fotón sem látok ilyet...
Azt el kell ismerni,nem volt majrés a srác 1000 km/h bemenni abba a kanyonba......
http://www.aerotech.hu/m-newsdetail.php?tdate=2020-05-26&ttitle=Super_Hornet_2020-05-26
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..