Régen mintha úgy lett volna a filmkészítés ahogy olvastam filmeknél, hogy valakinek volt egy filmötlete, amit akár évekig is csiszolt. Aztán talált hozzá filmgyártó céget, kerestek színészeket, majd legyártották.
Ma meg mintha úgy menne, hogy kitalálják, hogy kéne egy filmet csinálni. Először keresnek hozzá színészeket. Mivel amerikai film ezért egy fehér és egy fekete kell bele és egy nő is. Mivel trendidnek kell lenni, ezért egy LMBT is kell ma már bele. Mivel Ázsiában is el akarják adni a filmet, így egy ázsiai szereplő is kell. Aztán kell még legalább három helyszín: egy amerikai, egy európai és egy ázsiai.
Ezután, miután minden fontos dolgot meghatároztak, utána foglalkoznak olyan dolgokkal is, mint hogy miről szóljon a film... A történetet majd valami másodrendű forgatókönyvíró megírja. Természetesen nem lehet benne megsérteni semmilyen csoprotot. Tehát ma már nem mehet csak úgy Rambó és irthatja "a sárgákat". Szigorúan valami velejéig gonosz - kitalált nevű - bűnszervezet, diktatúra stb lehet. Max Észak Korea lehet már csak bűnös ország. A filmben szex, erőszak és humor mindig csak annyi lehet - se kevesebb, se több - mint amivel a legszélesebb nézőközönség elérhető. Csak semmi kockázat!
És egy jó példa erre (Kritika alapján):