G.222 / C-27A / C-27J / MC-27J / C-27 Spartan (Alenia/Leonardo)

Sun Feb 25, 2018 8:35 pm - G222s originally intended for Afghan National Army in storage at Ramstein

40440287502_555713c313_b.jpg
 
Korábban szó volt róla hogy Bulgária leállítja a három gépes C-27J flottáját mert nincs pénz az üzemeltetésére.
www.janes.com/article/76366/bulgaria-to-ground-c-27j-spartan-fleet-in-2018

Nos ez most megtörtént, bár nem úgy ahogy a bolgárok tervezték. Az utolsó üzemképes gép Jan.19-én súlyosan megsérült a Graf Ignatievo légibázison. (valami rádli lehetett mert a jobb szárny és a légcsavar belevert a földbe)
www.janes.com/article/77279/bulgarian-c-27j-fleet-grounded-after-last-operational-aircraft-is-damaged

Innen nehéz lesz visszajönni...


Újra repülnek a bolgár Spartan-ok.

http://www.janes.com/article/79463/bulgarian-c-27js-and-su-25s-flying-again
 
http://alert5.com/2018/12/05/c-27j-with-new-baseline-configuration-has-flown/

Végrehajtotta első repülését az első megújult avionikával felszerelt C-27J. A fejlesztés során kiemelt figyelem övezte, hogy a gép megfeleljen a következő generációs légiforgalmi irányítás követelményeinek. Az új fejlesztések nevesítve: TCAS 7.1 (Traffic Collision Avoidance System), új repülésvezérlő rendszer (FMS - Flight Management System) amely kiegészül az RNP (Required Navigation Performances) és az LPV (Localizer Performance with Vertical Guidance) megközelítési lehetőséggel. Az IFF Mode 5 a legújabb frissítést kapta meg és ezzel lezárul az idegen kifejezések sora, aminek elsőre felét nem értem.
Emellett új kijelzőket, új időjárás radart, fejlesztett műholdas és rádiós kommunikációs eszközöket, és led világítást kapott többek között az új verzió.
A gyártó természetesen korábbi vásárlóinak is ajánlja a a mostani fejlesztésüket.
 
  • Tetszik
Reactions: Luthero and alfa74