bürokratikus probléma mint anno a 72 eseknél állt fent.Az Ural pótalaktrészekkel való problémát *+KSW&@-t (nevet nem írhatok mondta), authentikus forrásnak minősítem.
M zárolt készletek meg nem nyitása napi müködéshez való készletek fogyása.
de mivel kifutó teknika nagy valószínüséggel rá fognak jönni hogy nyugodtan meg lehet nyitni az m zárolt készleteket és azzal üzemeltetni a meglévő lecsökkent db számú teknikát. mert örültség lenne újra eljátszani mint nagyon sok járműnél csiálták hogy a mindenapos készletek fogyásával kivonták adott teknikát majd értékesítették vagy bezúzták majd csak ezek után nyitották meg az M zárolt készleteket amik így szintén szemétté váltak de 10+ éves üzemeltetést tett vólna lehetővé az alkatrészhiány miatt kivont teknikának....
a megoldás egyszerű kikell venni az M zár alól az alkatrészeket és 10-15 akár 20 évig is elpöfögnek az uralok (bár remélhetőleg annyi ideig nem lessz rájuk szükség) kivonandó a teknika ki kell pörgetni az M zárat majd ha az M zár is kifogy mehet... ez költséghatékony. kg ba úgysem adnának 5 új tgknál többet az alkatrészekért... (max 10) mert kg ra vennék és ötvözet és stb...